Aviseringar
Rensa alla

Jag är troslös just nu 😀

Kilowatt:

Fast det blir svårt för er ickefinska tjejer för då blir ju ni utan [sad]

Var i ligger svårigheten?

SvaraCitera

Achatina:

Var i ligger svårigheten?

Om alla ska ha en långhårig finne så måste ju finnarna också ha långhåriga finnar så då blir ju ni andra utan :<
Men det är lugnt, jag kan ta hand om vad-han-nu-hette åt dig [blush]

SvaraCitera

Kilowatt:

Om alla ska ha en långhårig finne så måste ju finnarna också ha långhåriga finnar så då blir ju ni andra utan :<

Fast med "alla" räknar jag ingen finsk tjej, det är redan välkänt att tjejer gillar bögar, så finska tjejer måste älska svenska killar [y]

SvaraCitera

Achatina:

Fast med "alla" räknar jag ingen finsk tjej, det är redan välkänt att tjejer gillar bögar, så finska tjejer måste älska svenska killar

Men... Men... Jag då?! [mad][cry]

SvaraCitera

Kilowatt:

Men... Men... Jag då?! [mad][cry]

Du kan vara undantaget [y]

SvaraCitera

Achatina:

Du kan vara undantaget

Bra, för annars får du sjukt mycket stryk av mina awsome finne-skillz [no-no]

SvaraCitera

Kilowatt:

Bra, för annars får du sjukt mycket stryk av mina awsome finne-skillz [no-no]

Ajm not afrajd [no-no]

SvaraCitera

Achatina:

Ajm not afrajd

Jo shodd bi [mad]
Är ubermensch ffs. Koskenkorva och sauna och sånt likzåm [cool]

SvaraCitera

Kilowatt:

sauna

tycker det är chockerande att det finns sådana i folks lägenheter i finland [crazy] undrar om det finns bostäder utan? undra isof om de är billigare att bo i än andra bostäder? :3 :3 :3

SvaraCitera

Achatina:

tycker det är chockerande att det finns sådana i folks lägenheter i finland undrar om det finns bostäder utan? undra isof om de är billigare att bo i än andra bostäder? :3 :3 :3

Har iofs aldrig varit i finland ([cry]) men jag tror ärligt talat att det där är en myt x)

SvaraCitera

Kilowatt:

men jag tror ärligt talat att det där är en myt x)

caz, som har varit i finland, sa det :3
hon hade varit inne i typ ett höghus alá knarkarkvarter och funnit en sauna där, malplacerat om något :3

SvaraCitera

Achatina:

caz, som har varit i finland, sa det :3
hon hade varit inne i typ ett höghus alá knarkarkvarter och funnit en sauna där, malplacerat om något :3

Tror ändå inte att det finns precis överallt 😀 Eller iaf inte i alla lägenheter, möjligtvis i många hus så alla hyresgäster får dela på en typ... Som med våra tvättstugor x)

SvaraCitera

Kilowatt:

Tror ändå inte att det finns precis överallt 😀 Eller iaf inte i alla lägenheter, möjligtvis i många hus så alla hyresgäster får dela på en typ... Som med våra tvättstugor x)

[smile]

alternativ bastu.jpg

SvaraCitera

Achatina:

Bifogade bilder

[love][love][love]

SvaraCitera

ja 🙁

SvaraCitera