Kilowatt:
Fast det blir svårt för er ickefinska tjejer för då blir ju ni utan
Var i ligger svårigheten?
Achatina:
Var i ligger svårigheten?
Om alla ska ha en långhårig finne så måste ju finnarna också ha långhåriga finnar så då blir ju ni andra utan :<
Men det är lugnt, jag kan ta hand om vad-han-nu-hette åt dig
Kilowatt:
Om alla ska ha en långhårig finne så måste ju finnarna också ha långhåriga finnar så då blir ju ni andra utan :<
Fast med "alla" räknar jag ingen finsk tjej, det är redan välkänt att tjejer gillar bögar, så finska tjejer måste älska svenska killar
Achatina:
Fast med "alla" räknar jag ingen finsk tjej, det är redan välkänt att tjejer gillar bögar, så finska tjejer måste älska svenska killar
Men... Men... Jag då?!
Kilowatt:
Men... Men... Jag då?!
Du kan vara undantaget
Achatina:
Du kan vara undantaget
Bra, för annars får du sjukt mycket stryk av mina awsome finne-skillz
Kilowatt:
Bra, för annars får du sjukt mycket stryk av mina awsome finne-skillz
Ajm not afrajd
Achatina:
Ajm not afrajd
Jo shodd bi
Är ubermensch ffs. Koskenkorva och sauna och sånt likzåm
Kilowatt:
sauna
tycker det är chockerande att det finns sådana i folks lägenheter i finland undrar om det finns bostäder utan? undra isof om de är billigare att bo i än andra bostäder? :3 :3 :3
Achatina:
tycker det är chockerande att det finns sådana i folks lägenheter i finland undrar om det finns bostäder utan? undra isof om de är billigare att bo i än andra bostäder? :3 :3 :3
Har iofs aldrig varit i finland () men jag tror ärligt talat att det där är en myt x)
Kilowatt:
men jag tror ärligt talat att det där är en myt x)
caz, som har varit i finland, sa det :3
hon hade varit inne i typ ett höghus alá knarkarkvarter och funnit en sauna där, malplacerat om något :3
Achatina:
caz, som har varit i finland, sa det :3
hon hade varit inne i typ ett höghus alá knarkarkvarter och funnit en sauna där, malplacerat om något :3
Tror ändå inte att det finns precis överallt 😀 Eller iaf inte i alla lägenheter, möjligtvis i många hus så alla hyresgäster får dela på en typ... Som med våra tvättstugor x)
Kilowatt:
Tror ändå inte att det finns precis överallt 😀 Eller iaf inte i alla lägenheter, möjligtvis i många hus så alla hyresgäster får dela på en typ... Som med våra tvättstugor x)
Achatina:
Bifogade bilder
ja 🙁