Aviseringar
Rensa alla

Jag förstår inte


Åtta

Srbija:

Sedan frågar jag aristoles vad internet har för påverkan på samhället, då tar han bara bort frågan. Varför???????

Därför att det pågicks en aktiv diskussion om trådens ämne, varpå du out of nowhere kastade ur dig en fråga som endast är delvis relevant till trådens ämne. För att en tråd ska byta ämne ska detta ske naturligt utefter diskussionens gång - inte genom att en part i diskussionen hasplar ur sig en fråga som dragen ur luften.

Är du intresserad av att diskutera internets påverkan på samhället så är du välkommen att göra en ny tråd om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasmus_B:

Nej [zzz]

Pusi kurac

Åtta:

Text

Jag skapade fortfarande tråden för egen vinning och jag vill se att det slutar så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Pusi kurac

Vill du? 😉


   
SvaraCitera
Åtta

Srbija:

Jag skapade fortfarande tråden för egen vinning och jag vill se att det slutar så.

Men som vi redan fastslagit så tillhör postad tråd ej TS, utan bör då hållas i publik anda och vara till för alla deltagare. Vill du diskutera någonting nytt så får du göra en ny tråd, om din nuvarande tråd inte redan behandlar det ämnet.

Vill du diskutera den specifika modereringen av Aristoteles så föreslår jag att du tar det med honom, alternativt någon av U (förslagsvis Tobbish eller Thundercracker).


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera