Omg vad alla bryr sig om fötter..
Fan jag har missbildade fötter
Jag skyller på morfar... (A)
träffade 1 gång Dold text: ne, har träffat fler ggr en kille som brukade massera mina fötter.
när vi senast sågs var det enda plagg han tjatade om att jag skulle ta av mig mina strumpor.
hoppas att det endast är tillfälligheter, tycker fötter är lite halvusch fastän jag tränat karate i typ 6-7 år
strawbeerry:
Omg vad alla bryr sig om fötter..
Fan jag har missbildade fötter
Jag skyller på morfar... (A)
Nää det har du säkert inte 🙂
och alla bryr sej inte om fötter bara jag
tjej fötter kan vara ur gulliga!
Fotfetisch
Fotfetisch
OttoFTW:
Nää det har du säkert inte 🙂
och alla bryr sej inte om fötter bara jag
tjej fötter kan vara ur gulliga!
Haha jo det har jag ^^
De är böjda åt alla håll och kanter
Får hitta en kille som inte bryr sig om fötter
strawbeerry:
De är böjda åt alla håll och kanter
Posta en bild vettja ^^
c_dream:
Posta en bild vettja ^^
Varför skulle jag posta en bild på mina fötter? 🙁
heheheh om du såg mina fötter skulle du aldrig mer tänka tanken.
framtidstron är död:
heheheh om du såg mina fötter skulle du aldrig mer tänka tanken.
strawbeerry:
Varför skulle jag posta en bild på mina fötter? 🙁
jag o jag tror resterande del av trådens killar är nog lite nyfiken på hur d ser ut
c_dream:
jag o jag tror resterande del av trådens killar är nog lite nyfiken på hur d ser ut
hahah jag undrar vilka av killarna här som vill se en bild på en 14åring som ser ut som en 12åring. och jag tror inte de är jätteintresserade av mina fötter om jag ska vara ärlig. ^^
de finns tjejer som gillar detta fast dom inte vågar erkänna de. Ja känner 2 jymping tjejer som gillar jympa skor å fötter så ja e snorglad! De händer att vi träffas allehop samtidit å då blir de riktit gosande me fina ben å jamsiga skor å fötter.
de finns tjejer som gillar detta fast dom inte vågar erkänna de. Ja känner 2 jymping tjejer som gillar jympa skor å fötter så ja e snorglad! De händer att vi träffas allehop samtidit å då blir de riktit gosande me fina ben å jamsiga skor å fötter.