enni:
näe jag bor i neråt
hursomhelst äre nog bara din omgivning som sett till att du kommer in i en sån period...eller så är du som jag och har jobbat mycket och sen festat mycket...är sliten som fan efter den här veckan
drick kaffe och energidrycker
gör saker hela tiden ifall det inte funkar med kaffe elr energidryck
Blir så ibland. Har det inte pågått under någon längre tid så bör du nog inte oroa dig.
vallon:
Åt helvete med alla jävla våldtäktsoffer, sinnessjuka människor, såna som förlorat hela sin familj! Nej fyfan vad är det jämfört med att vara smått trött på dagarna?!??
Idiot.
Lägg en spikmatta på din säng.
enni:
skriv nu vad jag ska göra för att inte tänka på sova hela tiden
Ändra din verklighet istället för att du ska anpassa dig till verkligheten.
Med hjalp av Kundalini Yoga
vallon:
Åt helvete med alla jävla våldtäktsoffer, sinnessjuka människor, såna som förlorat hela sin familj! Nej fyfan vad är det jämfört med att vara smått trött på dagarna?!??
JA FYFAN! Ingen ska någonsin få klaga på någonting mer för det finns alltid någon någonstans som har det värre!!!
OnT: Sov och vakna tidigt (typ 9-10), tvinga upp dig själv och snooza inte så blir det nog bättre. Du kan testa med att ta en kall dusch direkt efter du vaknat, kanske inte det skönaste men man piggnar till
easycure:
JA FYFAN! Ingen ska någonsin få klaga på någonting mer för det finns alltid någon någonstans som har det värre!!!
Äh folk klagar på alla möjliga små skitsaker och kallar det "problem"..
vallon:
Äh folk klagar på alla möjliga små skitsaker och kallar det "problem"..
Det är väll ett problem om hon sover bort halva dagen och vill vara pigg? det rubbar ju hela vardagen.
easycure:
Det är väll ett problem om hon sover bort halva dagen och vill vara pigg? det rubbar ju hela vardagen.
Äh, så jävla lätt att ordna upp. Jag var trött på dagarna förr men det fixade jag själv, gäller bara att anstränga sig lite istället för att gå o böla ut på ett forum.
vallon:
Äh, så jävla lätt att ordna upp. Jag var trött på dagarna förr men det fixade jag själv, gäller bara att anstränga sig lite istället för att gå o böla ut på ett forum.
Eller så kan man bara fråga på ett forum och få hjälp på hur man ska börja.
easycure:
Eller så kan man bara fråga på ett forum och få hjälp på hur man ska börja.
Men det går snabbare att tänka ut själv, brukar alltid finnas rätt simpla lösningar så det så!
vallon:
Men det går snabbare att tänka ut själv, brukar alltid finnas rätt simpla lösningar så det så!
Men eftersom hon gjorde en tråd så gick det väll sååådär.
enni:
pantar alla mina flasker sen
VISST ÄR DET SÅ JÄVLA UNDERBART ATT PANTA FLASKOR!! man blir så himla rik på typ ingenting
man kan sova hela livet om man skulle vilja det