ätit tre mackor och vill skriva dikter men kan inte göra det utan glödlampa för jag skriver bättre för hand och utan ljus så går det inte.
kläck 1 ljus idé da
ljushuvve!!
Vad hade du för pålägg då?
Dekadent:
kläck 1 ljus idé da
smart
Renesmee:
Vad hade du för pålägg då?
nutella
Sara Har Kiwi:
smart
Tack..
Sara Har Kiwi:
nutella
ÅÅÅH ÅHÅHÅÅÅÅHÅHÅÅÅÅH.
Funderar på att köpa det igen och gå upp tio kilo eller något.
agitation:
ÅÅÅH ÅHÅHÅÅÅÅHÅHÅÅÅÅH.
Funderar på att köpa det igen och gå upp tio kilo eller något.
DET om något är fan addictive. OCH pucko! Är livrädd för pucko. Har man väl börjat är det svårt att sluta.
Sara Har Kiwi:
DET om något är fan addictive. OCH pucko! Är livrädd för pucko. Har man väl börjat är det svårt att sluta.
Nutella alltså. Oooh måste verkligen ha. Men det är inge bra men man kanske kan träna extra mycket, eller något.
Jag var också beroende av pucko förut men sen hade jag glömt en flaska pucko i mitt rum i någon vecka eller två. När jag sedan skulle hälla ut den så var det stora geléklumpar som åkte ut. Det fick mig att sluta dricka.
detberorpå:
r
*ge uppmärksamhet*
agitation:
Nutella alltså. Oooh måste verkligen ha. Men det är inge bra men man kanske kan träna extra mycket, eller något.
Mhm. Jag brukar lösa det som så att det antingen blir lördagsgodis eller nutellamackor!
agitation:
Jag var också beroende av pucko förut men sen hade jag glömt en flaska pucko i mitt rum i någon vecka eller två. När jag sedan skulle hälla ut den så var det stora geléklumpar som åkte ut. Det fick mig att sluta dricka.
Tror den historian just hjälpte mig i mitt beroende. EIWIWIEIEIWIEIWIEIWEIIEIWIEIWEI!!
farbror gugge:
*ge uppmärksamhet*
ville ej ha uppmärksamhet, honestly. isf hade jag gjort massa med trådar
men tack, omtänksamt.
men kukhelvete, nu blev jag hungrig.
detberorpå:
ville ej ha uppmärksamhet, honestly. isf hade jag gjort massa med trådar
men tack, omtänksamt.
men du fick lite iaf!
Dekadent:
kläck 1 ljus idé da
Fnissade