Aviseringar
Rensa alla

Jag har vestibulit....!


amsi:
har ont ibland när jag har sex trots att jag vill och är våt osv. har fått d förklarat av gyn men hon kastar en massa sjukdomar på mig, så vet inte om det stämmer.

har hon nämnt vaginism eller vestibulit?


   
SvaraCitera

isola:

har hon nämnt vaginism eller vestibulit?

nope


   
SvaraCitera

Det var lite deprimerande att läsa första sidan, men glad man blev av att läsa det var bättre nu :3


   
SvaraCitera

isola:

Tror att han avreggade efter den där tråden om hans tjej. Eller kanske gjorde han det innan.
Har din svamporsakade v gått över? För att vara ONT.

minns ej, vad var det för tråd?

ah, det var inte "riktig" vestibulitet

bara ngt psykiskt eftersom jag var "van" vid att jag hade ont typ och nojade (nojade ännu mer efter att gynekologen sa att hon trodde det kunde vara det). det gick över efter att jag hade haft sex full en gång och märkte att det inte gjorde ont egentligen utan att det bara var psykiskt


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

minns ej, vad var det för tråd?

ah, det var inte "riktig" vestibulitet

bara ngt psykiskt eftersom jag var "van" vid att jag hade ont typ och nojade (nojade ännu mer efter att gynekologen sa att hon trodde det kunde vara det). det gick över efter att jag hade haft sex full en gång och märkte att det inte gjorde ont egentligen utan att det bara var psykiskt

Var det inte ngt om att hon hade ett halsband som var "fel"? Tror att det var så.

Skönt!


   
SvaraCitera

isola:

Var det inte ngt om att hon hade ett halsband som var "fel"? Tror att det var så.

Skönt!

va :S fattar/minns inget

ah hade varit sjukt jobbigt annars!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

åh åtta <3


   
SvaraCitera