jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv
jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv
VARFÖR sov jag bort skolan idag när jag ej får det först är man sjuk sen försover man sig lär få skolkstämpeln på mig igen jävla skit har VÄRLDNES ångest hade även prov idag kan du PEPPA MIG och säga att allt är OK
det är väl onödigt!?
Men säg inte sådär.
Missade även skolfotot. Men det gör ingenting.
softa och ta nya tag imorgo
jag gör likadant har lovat mig själv att gå till skolan ordentligt i år, men så missar jag ändå. Fast jag har ont i magen som fan, men jag hade tänkt kämpa mig igenom dagen ändå. jävla skiiiiiiit
Skärp dig.
aspie:
softa och ta nya tag imorgo
Lindblom:
jag gör likadant har lovat mig själv att gå till skolan ordentligt i år, men så missar jag ändå. Fast jag har ont i magen som fan, men jag hade tänkt kämpa mig igenom dagen ändå. jävla skiiiiiiit
Mmmm
oggelgoggel:
Skärp dig.
Angelize:
kan du PEPPA MIG och säga att allt är OK
Allt är OK!
Angelize:
kan du PEPPA MIG och säga att allt är OK
Stäng av datorn, sätt dig med någon skolbok hemma och läs eller plugga lite i en timme. Du känner dig som en bättre människa efter det, känns som att dagen inte är lika bortkastad då. Läs gärna något i något ämne som du ska ha imorgon och som du har missat tidigare. Sedan säger du det till din lärare imorgon; "ursäkta, men jag mådde inte alls bra igår, vad missade jag och är det något kapitel jag behöver läsa?".
Om du sedan läser det där kapitlet eller inte är en annan sak, men det ser bättre ut då.
Angelize:
Nä förlåt det var omoget sagt
Angelize:
allt är OK
Ja, bra sagt. Klockan fyra ska jag klä på mig och fixa mig lite så jag inte hamnar i slappmode och sätta mig i köket och plugga lite. Tack tack
Angelize:
jag hatar MIG SJÄLV