PixPoxy:
men hur många här är seriösa då?
finns väl många oseriösa, men de flesta är nog seriösa. jag är iaf!
skumgummiboll:
finns väl många oseriösa, men de flesta är nog seriösa. jag är iaf!
jag med oftast, men den här tråden känns inte seriös
När din omgivning blir några år äldre så försvinner dessa psykopatiska, kritiska, omogna och våldsamma drag. Gör de inte det, försvinn illa kvickt eftersom de är dömda att vara psykiskt störda och idioter.
Men byt klädstil då, är din stil så utmärkande så är ju det enklast.
gå till närmsta ungdomsmottagning och visa denna tråden?
mycket mer behöver du nog inte göra, resten kommer av sig själv.
polisanmäl pappaaaaa!
1. sluta skriv så om dig själv
2. du får klä dig precis som du vill
3. ställ dig framför spegeln varje morgon o säg att du är vacker 🙂
4. försök o inte ta åt dig av sånt som är negativt, skaka av dig de o lägg ett brett leende på läpparna 🙂
försök! tro mig det går 😀
om du skaffar jobb sen så kan du flytta så går det nog bra
förrvirradtjej:
Jag sitter och gråter som fan! jag orkar inte med att folk tycker illa om mig. Min pappa kallade mig nyss för surfitta han frågade mig varför jag inte kan se ut som alla andra tjejer som använder blusar och kjolar. Jag har så dåligt självförtroende jag mår så himla dåligt av all kritik jag får av folk varje dag för jag själv har skapat detta. Jag vet vad jag vill , jag passar inte in nånstans. Min stil är killig fast jag är tjej jag måste byta stil! Jag går snart sönder i 1000 bitar , jag är så jävla ful och äcklig det finns inget bra rykte om mig. Alla vet vem jag är , folk vill slå mig pga hur jag ser ut. Jag är rädd för allmänheten jag vet inte jag mår så himla dåligt . Och min mamma bor så långt bort jag måste bo hos min pappa på heltid och han säger massa dumma saker som din jävla kossa och att jag är värdelös jag har ingenting kvar , jag är tom och ensam! jag känner för att gå i terapi jag känner för att bara gå och dö aldrig se folks blickar mot mig mer. Jag hatar mig själv
Jag känner prc som du av mycket du skrev.
jag har också killig still och jag ser verkligen inte ut som en tjej! Jag känner ibland att det är skit störande att ha det så och att inte passa in någon stans. Jag känner prc lika dant.
jag vågar inte ha kort hår längre, för typ alla tycker det är så fel att en tjej har det och det är samma skit hemma, att om man är en tjej, så ska man se ut som en tjej. Men ingen fattar ju att det egentligen inte behöver vara så och du borde få vara prc som du är. för jag är helt säker på att om jag kände dig, så skulle jag tycka om dig och det skulle andra också om dem skulle sluta döma dig.
Var med om samma sak, fast inte lika dramatiskt.
Men varför kan du inte bo med din mamma då?