titta på klackan....har ni några tips på hur man bär sig åt för att sova när man SKA sova?
urinsoda:
titta på klackan....har ni några tips på hur man bär sig åt för att sova när man SKA sova?
råplugga inför ett prov imorrn
martin312:
råplugga inför ett prov imorrn
Jag gör det nu ungefär, skriver ett tal, men man blir bara utråkad, inte direkt trött 🙁
urinsoda:
Jag gör det nu ungefär, skriver ett tal, men man blir bara utråkad, inte direkt trött 🙁
liraru wow då?
lira*
Bara acceptera att det inte går och göra något kul eller något produktivt i några timmar, en natts dålig sömn dör man inte av.
martin312:
liraru wow då?
Wow
Jag kan försöka lira Rome total war iställe
z i n:
Bara acceptera att det inte går och göra något kul eller något produktivt i några timmar, en natts dålig sömn dör man inte av.
Ungefär ett års då? D:
Bättre att inte sova alls än att lägga sig försent och försova sig ordentligt
urinsoda:
Ungefär ett års då? D:
Då bör man söka hjälp... (bör själv göra det egentligen )
z i n:
Då bör man söka hjälp... (bör själv göra det egentligen )
Förstår inte varför något så njutningsbart och alldagligt måste vara så svårt för mig
urinsoda:
Förstår inte varför något så njutningsbart och alldagligt måste vara så svårt för mig
Jag vet varför det är svårt för mig iaf, jag tänker för mycket, oroar jag mig sedan utöver det eller har ångest över neågot så är det fan omöjligt att sova. Jävla känslor och tankar, varför kan man inte bara koppla bort dem vid behov?
z i n:
varför kan man inte bara koppla bort dem vid behov
Det skulle fan vara guld, silver och brons
jag kan inte helelr sova
jag måste jobba, har jobbat ständig natt i x antal månader nu och kan ju säga att jag kommer inte ihåg vad dygnsrytm är för något
WELCOME TO MY WORLD EVERYONE
kan inte heller sova inatt, så jag ska städa rummet och göra läxor tills klockan är dags att gå till skolan...