Ville bara dela med mig av min olycka.
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
måste du sova nu? isf - jobbigt ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Se en Johan Falk-film. Det fungerar alltid.
enhimmelskdrog:
måste du sova nu? isf - jobbigt
Egentligen inte men har typ 2 veckors konstant sömnbrist att ta igen :/
Nate:
Se en Johan Falk-film. Det fungerar alltid.
Jag må vara trött, men jag är inte självmordsbenägen ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Kilowatt:
Egentligen inte men har typ 2 veckors konstant sömnbrist att ta igen :/
aha 🙁 men om du lägger dig i sängen och läser något så borde det nog gå ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
enhimmelskdrog:
aha 🙁 men om du lägger dig i sängen och läser något så borde det nog gå
Jag borde testa det ja, men det är så ofantligt tråkigt att jag inte riktigt ids ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Är typ skitdålig på att faktiskt utnyttja alla lösningar som finns. Får skylla mig själv.
Kilowatt:
Jag må vara trött, men jag är inte självmordsbenägen
Sorry, menade inte att överdriva på det sättet. En Johan Falk-film, vad tänkte jag på?
har åxå svårt me sömnen, har värk käkat värktabletter å blivit prillig, käka insomnings tabletter blev snurrig, tjejen brevid halvsåver å ja småpetar på henne å nu har ja blivit småkåt åxå. Blir en lång jobbi natt dehär åxå.
Nate:
vad tänkte jag på?
Tänkte du alls?
Skärpning grabben! ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
rumpludd:
har åxå svårt me sömnen, har värk käkat värktabletter å blivit prillig, käka insomnings tabletter blev snurrig, tjejen brevid halvsåver å ja småpetar på henne å nu har ja blivit småkåt åxå. Blir en lång jobbi natt dehär åxå.
Ta saken i egna händer och sov efter det typ?
Nä nu jävlar, nu SKA jag sova. Bums i säng! Wish me luck, det lär behövas O.o
Kilowatt:
Tänkte du alls?
Skärpning grabben!
Nej det gjorde jag faktiskt inte. I vanlig ordning körde jag på utan att tänka mig för, har alltid fungerat men nu tog det plötsligt stopp. Ska bättra mig.
Kilowatt:
Nä nu jävlar, nu SKA jag sova. Bums i säng! Wish me luck, det lär behövas O.o
God natt och lycka till!
Nog så vill ho, men de e min värk som säjer stopp å då skulle de bästa va å såva men de går ju inget vidare nu när allt bara snurrar å lever runt.
du är fortfarande online ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
sömn är överskattat.