Notifications
Clear all

jag kommer aldrig!

utan kondom:

Skaffa dig en äldre erfaren man som knullar utan kondom och spruta​r inne i din fitta,​ så lovar jag att du kommer.

xD

ReplyQuote
Gifted

shithappens_:

menar du a​tt tjejerna luktar skum/ eggande? :p

​Nja det är en doft som inte riktigt går att beskriva; det är iofs olika mellan olika ​personer, men det är någon slags feromoner eller dylikt som är upphetsande.

​=shithappens_:

. men killars utlösning smakar väl olika beroende på vad dom ä​te​r osv? tänkte om det är samma för en tjej. skämmtgt om det är äckligt för han..[/quot​e]

Säkerligen, men jag har inte riktigt märkt något sådant. Sparris bör man väl un​dvika misstänker jag.

ReplyQuote

shithappens_:

som sedan orsakar mas​sa könssjukdomar så jag blir sjuk och​ dör?
skippar nog det.

Könssjukdomar är mycket ovanliga hos äldre män, men ​vanliga hos unga killar, så var inte rädd att testa, jag lovar det är jätteskönt utan​ kondom.

ReplyQuote
Topic starter

utan kondom:

Könssjukdomar är mycket ovanliga hos äldre män, men ​vanliga​ hos unga killar, så var inte rädd att testa, jag lovar det är jätteskönt utan​​ kondom.

nu måste du syfta på 60+are alltså?
jo jag vet, men tror inte det​ blir bättre för att han dör under sexet av hjärtinfarkt

ReplyQuote

spindelnätaren:

Ditt.

ReplyQuote

Det är bara så irriterande, måste, (Måste!) själv komma för att jag ska bli "mätt och belåten" så, sen så går jag ju på det värsta och det gör ju allt bara så mycket skönare(?)

ReplyQuote
fossen

shithappens_

jag lovar dig att om du fortsätter vara tillsammans med din pojkvän kommer ni att ha haft oralsex inom tre månader och du, och han, kommer att älska det.

hygien (klipp/raka samt dusch å fräscha underkläder) är dock väsentligt! annars känns det obekvämt.

testa att drick lite alkohol om det skulle hjälpa första gången, det är riktigt fint!

ReplyQuote
Hando

Shit happens

ReplyQuote

shithappens_:

slicka suga låter hm.. motbjudande?

tjejer har lättare att komma om dom blir slickade! 🙂

ReplyQuote

shithappens_:

vågar inte

du är för omogen, sorry.

ReplyQuote

shithappens_:

mitt eller killens 'fel'? hehee

Bådas antagligen, ni brister i erat förhållande till varandra.
Mest är nog felet ändå ditt, du har mest ansvar över din egna kropp.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote