Notifications
Clear all

jag mår bra.

Topic starter

fortsättning på alla mina kärleksproblemstrådar

jag hade fel. hon gillade inte min bästa vän. idag tog jag tag i problemet och pratade med henne. berättade hur jag kände, och till min förvåning så har hon kanske känslor för mig med. hon visste inte, hon behövde känna efter. vårt prat kändes bra.
är glad.

glad att du mår bra ;>

ReplyQuote
Topic starter

låter fin fint att hon inte hyser agg mot dig i alla fall

ReplyQuote

[party]

ReplyQuote
Topic starter

fråga till tjejer
om ni var i hennes situation och sa att ni behövde tänka på saken, vad tror ni är störst chans händer?

ReplyQuote
Topic starter

oki, hoppas det leder till att du får doppa iaf[smile]

ReplyQuote

är det hon som är 22?

ReplyQuote
Topic starter

Macktorsken:

är det hon som är 22?

va

ReplyQuote

Les voleurs:

va

blandar ihop dig men någon annan, de va inge

ReplyQuote

Lycka till.

ReplyQuote
Topic starter

My dreams are her:

Lycka till.

tja
vad väljer du
nord lead 2 eller roland gaia

ReplyQuote

Les voleurs:

om ni var i hennes situation och sa att ni behövde tänka på saken, vad tror ni är störst chans händer?

Ärligt och spontant: tror hon försöker tvinga fram känslorna. Om hon hade känt något från början så hade hon inte behövt tänka på det.
Det behöver ändå inte vara dåligt, bara hon inte bestämmer sig för att gilla dig bara för att du inte ska bli ledsen.

ReplyQuote

Les voleurs:

tja
vad väljer du
nord lead 2 eller roland gaia

Nord Lead.

ReplyQuote
Topic starter

Rådjuret:

Ärligt och spontant: tror hon försöker tvinga fram känslorna. Om hon hade känt något från början så hade hon inte behövt tänka på det.

hon sa att hon var chockad över det och inte kunde tänka helt klart, hon har haft känslor för mig tidigare men vet inte om de har kommit tillbaks eller inte

ReplyQuote

Les voleurs:

hon har haft känslor för mig tidigare men vet inte om de har kommit tillbaks eller inte

Okej, men det är ju liksom egentligen omöjligt att veta hur hon tänker. Men hoppas på det bästa så löser det sig [y]

ReplyQuote