Ganon:
Du behöver inte be om ursäkt. Kan inte begära att folk slutar med sådant bara för min skull.
Inte för din skull, för min skull.
191 dalmatiner:
kan visa i cam
Jag kommer inte vara inne på Tiny.
Rävpojken:
Om det kan peppa har jag själv gått igenom lite liknande, medvetet förändra tankesättet alltså, det är fullt möjligt och i dagsläget finns det fan få saker som kan rubba mig, det var långt från sanningen för länge sen.
Tack, det känns faktiskt bättre nu. Ska återuppta kontakten med en kurator och försöka få rätsida på mitt liv.
amsi:
Jag kommer inte vara inne på Tiny.
okej, du får en bild då ^^
amsi:
Tack, det känns faktiskt bättre nu. Ska återuppta kontakten med en kurator och försöka få rätsida på mitt liv.
Haha svaret känns ironiskt men jag hoppas att du inom kort kommer överösas av positiva saker!!
191 dalmatiner:
okej, du får en bild då ^^
Fint och glittrigt. Jag har två silvriga, det ena är inte alls glittrigt och blir inte heltäckande.
att när jag kollar upp en serie som handlar om unga kvinnors liv är mest sökta plot keywords för dem:
Sex Talk | Drinking Alcohol | Sex Scene | Tattooed Woman | Female Nudity
på imdb, hoho
Rävpojken:
Haha svaret känns ironiskt men jag hoppas att du inom kort kommer överösas av positiva saker!!
Åh, tack. Varför uppfattas mina inlägg ofta så? Kanske borde trolla mindre.
g*nus:
att när jag kollar upp en serie som handlar om unga kvinnors liv är mest sökta plot keywords för dem: Sex Talk | Drinking Alcohol | Sex Scene | Tattooed Woman | Female Nuditypå imdb, hoho
Vi borde lägga upp en video där vi rör oss i osmickrande vinklar, blir fulla och jobbiga, ritar på varandra med tuschpennor och skriker knullaknullaknulla
amsi:
Åh, tack. Varför uppfattas mina inlägg ofta så? Kanske borde trolla mindre.
Trolla exakt så mycket som du vill.
amsi:
Fint och glittrigt. Jag har två silvriga, det ena är inte alls glittrigt och blir inte heltäckande.
mm. har ett som är bara glitter som går ta över så blir det ännu glittrigare. men jag gör inte d nu.
Bra skrivet, 191 dalmatiner.!
Jag mår bra av pannkakor. ^^