Aviseringar
Rensa alla

jag mår inte bra

Ämnesstartare

Knegaren:

ehh nej, är fortfarande stel i ryggen och nacken, har svårt att bajsa (Rodnar) och alla anklagar mig för att vara hypokondriker och för övrigt jävligt självupptagen.

Ryck upp dig, det finns folk som har cancer.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Vore snarare skam att kalla honom människa eftersom att han verkar ha noll förståelse för sin egen art.

Flicka lilla lägg dig inte i saker du inte har något att göra med, du snackar om att du inte mår bra men att säga nedsättande saker till andra istället för att ta itu med ditt eget problem gör saken bättre?  Patetiskt är ordet!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Flicka lilla lägg dig inte i saker du inte har något att göra med, du snackar om att du inte mår bra men att säga nedsättande saker till andra istället för att ta itu med ditt eget problem gör saken bättre?  Patetiskt är ordet!!

Det är ingen flicka, det är Spiderman Skeptisk

SvaraCitera

känner samma.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711:

Men kära lilla du, det är min tråd så skulle vilja påstå att jag har väldigt mycket med detta att göra.

Så det var ok för dig att 1. kalla mig svag. 2. säga att såna som jag borde utplånas från jorden. 3. Tekniskt sätt påstå att jag kommer ta livet av mig eller dö i förtid, men det är inte okej för mig att uttrycka ditt oförstående av dina medmänniskor. 

Mmkay.

amsi:
Det är ingen flicka, det är Spiderman Skeptisk

mm eller hur..

NANANNANANNA... eller vänta

SvaraCitera
Ämnesstartare

skogsmullis är ett troll va? Annars vill jag dö på riktigt.

SvaraCitera

Fingerprints: skogsmullis är ett troll va? Annars vill jag dö på riktigt.

Okänt. Ha sympatiserar i smyg med SD (otippat). Rullar ögonen

SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
Okänt. Ha sympatiserar i smyg med SD (otippat). Rullar ögonen

haha kände av de lite i hans diskussion med schism..

SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro: Okänt. Ha sympatiserar i smyg med SD (otippat).

Fel, jag är neutral inom politik och skall rösta blankt vid nästa val då inget parti har liknande åsikter som mig själv. Du vet ingenting om mig Icke!

SvaraCitera

Knegaren:

ehh nej, är fortfarande stel i ryggen och nacken, har svårt att bajsa (Rodnar) och alla anklagar mig för att vara hypokondriker och för övrigt jävligt självupptagen.

Du ger i och för sig en bild av dig själv som rätt självupptagen här...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

skogsmullis är ett troll va? Annars vill jag dö på riktigt.

ja det måste vara ett troll

SvaraCitera

mullis711:

Människor som någon gång i sitt liv mår psykiskt dåligt är svaga individer som borde rensas ut from människoarten,  att ha ett bra självförtroende är den viktigaste saken att ha om man är människa. 

Det vill säga alla människor då? 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: Det vill säga alla människor då? 🙂

Ja

SvaraCitera
Ämnesstartare

mullis711: Nej de som mobbar är långt ifrån svaga, skulle säga att de är starka som VÅGAR säga de saker dem gör. Krävs mycket energi och vilja för att säga ord som sårar så ditt påstående är felaktigt

Nej jag har aldrig varit psykiskt svag för jag aldrig haft behovet av en partner då jag klarar mig själv på egen hand,behöver inte en människa som säger emot mina åsikter och försöker trycka ner mig. Alla människor inklusive DU är bara till för att förstöra för andra, finns inget gott i er alls. Lägg ner nu istället!!

rätt roligt skrivet om det är ett skämt

SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie: rätt roligt skrivet om det är ett skämt

Detta är inget skämt, min åsikt 

SvaraCitera