Aviseringar
Rensa alla

Jag runkar ca 4-5 ggr per dag! ONORMALT?

Grief:

ajdå.. då förstår jag varför du masturberar så mycket.

Det går ju såklart men man får strecha lite på hålet bara [cute]

SvaraCitera

Såna perioder finns, Mitt gick över...

SvaraCitera

men ellerhur.

SvaraCitera

Kan ha runk maraton ibland, runka vila några minuter och börja om på nytt [blush][blush][blush] speciellt nu då de var år sedan man hade sex [cute]

SvaraCitera
Bakric

Filip94:

ja har runkat på skol toaletten.. slå den(A)

Jag har runkat i en buss (tre gånger) och jag har runkat i baksätet i bilen klockan 10 på kvällen på väg hem från familjeresa (inne i gävle)!
Slå den xD

SvaraCitera

Ofixad:

Filip94: ja har runkat på skol toaletten.. slå den(A)

< I en buss längst bak med personer i stolen framför.

okej, de va faktiskt riktigt duktigt! ja får lära mej av mästaren!haha

SvaraCitera

Jag brukar bli begränsad av sår på förhuden. [shake]

Det svider när det rinner säd i skavsåren, true story.

SvaraCitera

Bakric:

Jag har runkat i en buss (tre gånger)

Jag har blivit avrunkad på en buss. Med folk på stolarna bakom.

SvaraCitera
Gilda

Är man sjuk och bara är hemma en hel dag så är det väl inget fel med att tillgodose sig själv i frodiga mängder. Lite som att skämma bort sig själv med mycket godis och glass.

Annars så är du väl bara just i en vällustig period som händer alla tonåringar flera gånger.

SvaraCitera
Gilda

Fasiken:

vila några minuter och börja om på nytt

Om man är sömnlös på natten så ja. Om man inte har något bättre för sig förstås.. [cool]

SvaraCitera
Bakric

Mousserande:

Jag har blivit avrunkad på en buss. Med folk på stolarna bakom.

:'(

SvaraCitera

Bakric:

:'(

Det var nice, vi fortsatte sedan när vi kom hem. [wink]

SvaraCitera

Avregistrerad:

jag va så för typ 1-2 månader sen men det släppte... undra om man kan få igång det igen

Kommer i perioder för mig. Ibland är det fem gånger per dag och ibland mer eller mindre. Men oftast 1-2/dagligen.

Håller dock inte med Mr. Avregistrerad. Vadå få igång det igen? Jag skulle vara överlycklig att vara 12 igen så man kunde runka en gång och sedan var man tillfredställd. Nu runkar jag och 1 minut senare är jag näst intill lika kåt igen. Så där kan jag hålla på... Lykost tjejerna, om jag nu hade någon [party]

SvaraCitera

Gilda:

Om man är sömnlös på natten så ja. Om man inte har något bättre för sig förstås.. [cool]

Skönast då ju! Om dagarna är man lite för nojjig.. även om man inte bor hemma eller är ensam hemma så e ja fan skraj över att nån ska rusa in i rummet [blush][cute]

SvaraCitera

många bara skriver något så tro inte på allt. jag har haft samma promlem innan (nästan inte lika mycket). men vare sig det är onormalt eller inte så om du trivs med det så gör det. för det kommer gå över

SvaraCitera