Lounge:
va genomelakt va
Förlåt du ska få tillbaks strumpan o nåt annat jättefint! Kanske en amaryliss
El Guaje:
Förlåt du ska få tillbaks strumpan o nåt annat jättefint! Kanske en amaryliss
skulle tycka om 1 amaryliss jättemkt=)
Lounge:
skulle tycka om 1 amaryliss jättemkt=)
Tihi men kan ju inte säga om du får en sån lr inte då blir det ju ingen överraskning 🙂
Lounge:
finns få som är 1 besvikelse, d flesta är väldigt spejsiga
Lounge:
vadådå 😀 skulle folk bli fulla o drägliga lr
Han hyste nog en rädsla att jag skulle bli en indignerad, förbannad whiskeybög och tycka det var en ovärdig dryck.
dazed:
Han hyste nog en rädsla att jag skulle bli en indignerad, förbannad whiskeybög och tycka det var en ovärdig dryck.
men.. det är du väll
Lounge:
men.. det är du väll
Nja whiskey ska smaka någorlunda likt whiskey men jag är ingen som ägnar timmar att diskutera hur man egentligen ska stava till det eller vilket land som gör bäst lagringstunnor.
förstår ingenting av denna tråd, har inga brillor på mig o e fruktansvärt bakis
sammanfatta för mig.
dazed:
Nja whiskey ska smaka någorlunda likt whiskey men jag är ingen som ägnar timmar att diskutera hur man egentligen ska stava till det eller vilket land som gör bäst lagringstunnor.
okej och tacka gud för d =) save it for later years
Maxwinner:
förstår ingenting av denna tråd, har inga brillor på mig o e fruktansvärt bakissammanfatta för mig.
haha..
dazed kom på umträff i uppsala på fredagen och åkte innan jag dök upp på lördagen
Lounge:
okej och tacka gud för d =) save it for later years
Nej sånt blir jag också grinig på, gillar inte överdrivet ölbögeri heller, leffe blonde: nej tack, tramsöl.
Lounge:
dazed kom på umträff i uppsala på fredagen och åkte innan jag dök upp på lördagen
Vilken jävla jävel.