Nintendo:
Nä, det är ju bara olagligt att köpa sex, inte att sälja sig.
Jaha, är det så? Har hört något sånt, men trodde inte det. Vad dåligt, då är det ju ingen som hjälper de stackars trasiga själarna på Malmskillnadsgatan.
Nintendo:
Hon kan skapa ett eget företag, typ en webbshop, och sen fejka en massa beställningar
Det vore en idé..
Nintendo:
Ja, men om det går att lösa på ett smidigt sätt så är det inga problem
Ah, fast sen om de får reda på det så blir man skyldig en massa
isola:
Ja, men då kommer det ju en viss dels ansvar med. Även om du kan få en förmyndare eftersom att du är mindreårig.
Det är ju inge problem.
isola:
Men är det inte han som har massa hundar och som du är hemma hos ibland?
Mjo, men han jobbar massor och hans fru ogillar mig ganska mycket. Så nej.
isola:
Jaha, är det så?
Ja, det är för att de flickor/pojkar/barn som tvingas sälja sig (typ traffiking) inte ska kunna straffas.
känner exakt lika dant
Geigerzähler:
Jag vill inte bli stor, jag vägrar.
du kan fortfarande göra samma saker som förr, fasst du måste betala räkningar... Du måste inte alls "vara vuxen".
Känner samma sak. Känns som att det var typ igår som jag var 16. Nu är jag snart 23 och har varken egen lägenhet, jobb, körkort och allt det där andra som man förväntas ha i min ålder.
Exkrement:
Känner samma sak. Känns som att det var typ igår som jag var 16. Nu är jag snart 23 och har varken egen lägenhet, jobb, körkort och allt det där andra som man förväntas ha i min ålder.
Fast då har du inte samma problem. Då bor du hemma och behöver inte ta något vuxenansvar.
Geigerzähler:
Mjo, men han jobbar massor och hans fru ogillar mig ganska mycket. Så nej.
Jaha, jobbigt.