Aviseringar
Rensa alla

Jag vill ta livet av mig.


Ämnesstartare

För 1 månad sen träffade jag den underbaraste tjejen ni kan tänka er. Gullig, snäll söt, allt som är perfekt. Första gången jag träffade henne gav hon mig en puss, sen satt vi och spelade lol väldigt länge in på natten. Runt 2-3 tiden kollade vi på film tsm, hon blev rädd många gånger och kramade om mig. Nåja efter filmen var slut så gick vi och la oss. elr ja vi låg och myste kramades och pussades. Nå grymt mysigt var det... veckorna gick vi umgicks ganska ofta pussades osv. men sen kom dagen, "Jag är fortfarade kär i mitt ex som playade mig för ett år sen" eller vad hon skrev. Vi är bara kompisar. Då frågade jag "Varför kysste du mig då"
-För jag tycker om dig. osv osv.
Det här dödar mig, jag har lyssnat på hennes prat i timmar efter timmar när hon har varit ledsen stannat uppe med henne på natten för att hon ska ha någon att prata med. Hon säger att jag är underbar osv. Men innan hon blev så dära inaktiv och vilja vara vänner så hade hennes häst dött. Kan det vara sorgen som får henne att stänga av?
Jag är så sjukt nere asså jag vill inte göra nånting längre hon var så himla snäll mot mig i början. Nu är hon inaktiv och hittar på ursäkter om att varför hon bara vill vara vänner. Jag vet att det inte är nån passande titel men. jag behöver nån att prata med. Var jag för öppen ?
Saknaden av hennes doft dödar mig. Antog att jag bröt spelets regler nån gång. Jag vet inte vad jag vill. jag vill inte gå tillbaka till vänskap... Efter som jag gillar ju henne mer en vänn.. Vad ska jag göra? Jag lovar er att hon är det finaste på jorden. Ett ord jag saknar henne säga är" Jag önskar jag blev kär i dig" eller "Att jag är det bästa som hände henne under 2013" Vad ska jag göra ? Varje gång jag träffar henne. Desto mer saknar jag henne..
Det här tar verkligen död på mig, jag kan inte fokusera. Jag kan inte göra ett skit åt det här. Jag vill inte säga det här men ibland är det värsta som har hänt mig att jag träffade henne. Jag tänker på henne hela tiden. Jag spelar mycket wow är på riktigt hög "raiting" Det här får mig ofokuserad när jag spelar osv. I skolan osv. Hon är hela tiden i mina tankar.
Snälla behöver erat stöd.
Jag ber er ungdomar!


   
Citera
Ämnesstartare

vafan man kan inte ta livet av sig för en sådan skitsak

stå ut så kommer det garanterat bli bättre, jag grunkade mig igenom hela jävla högstadiet för bövulen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Släpp henne. Gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

vafan man kan inte ta livet av sig för en sådan skitsakstå ut så kommer det garanterat bli bättre, jag grunkade mig igenom hela jävla högstadiet för bövulen.

Jag kan inte sova, jag kan inte leva.? Jag tar inte livet av mig för en sådan sak.. Jag hittade inte en bra titel sist jag försökte fick jag 0 svar. Jag ber om hjälp jag är djupt frustrerad. Vad gjorde jag fel ?


   
SvaraCitera

Lyssna nu. Det här är äkta ord för en broder. Jag har också varit galet kär i en tjej för bara några månader sedan, men sedan sa hon till mig ''Jag vill bara vara vänner''. Tror du inte att jag kände mig dum, vilsen och riktigt ledsen? Det du ska veta är att det finns miljoner tjejer och killar som känner likadant, människor blir heartbroken varje dag. Jag valde att gå vidare och det känns galet skönt att jag gjorde det för jag såg att hon friendzona mig men jag gjorde aldrig något åt saken. Sitt inte där och tyck synd om dig och ta allt hennes bullshit för du kommer en dag titta tillbaka på det här och tänka ''vilken jävla idiot jag var''. Och tänk på det här: Hon ser inte det fina i dig, tror du att varenda tjej kommer vara så? En person är världens mest underbara person när man är kär. Så är det bara. Så sluta slösa din tid och gå vidare, för jag är säker på att det finns flera chanser för dig därute men du struntar i dem säkert bara för att du är så kär. Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går över
och det är okej att må skit ett tag


   
SvaraCitera

Efter regn kommer solsken.


   
SvaraCitera

Det är förjävligt ett tag men finns inte så mycket att göra. Ja det är svårt att fokusera på andra saker men det är det enda att göra för det blir bättre med tiden även om det är lätt att man vill spy på dem som säger så. Prata om det om det känns bättre och tillåt till själv att må dåligt så tar du dig igenom det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick sprit och rök braj så gåre över sen! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Demoted1337:

Jag spelar mycket wow är på riktigt hög "raiting" Det här får mig ofokuserad när jag spelar osv.

Kram [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här låter säkert klyschigt som fan - men det finns fler fiskar i havet! Släpp henne och gå vidare, den rätte är inte alltid den man tror det är, sådant är livet.

Så häng inte läpp, utan lev livet och glöm henne. Så gjorde jag med min senaste crush. Vi har inte pratat på över 18 månader och dessa 18 månader är nog de bästa 18 månaderna någonsin från min synvinkel sett. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Det här låter säkert klyschigt som fan - men det finns fler fiskar i havet! Släpp henne och gå vidare, den rätte är inte alltid den man tror det är, sådant är livet.Så häng inte läpp, utan lev livet och glöm henne. Så gjorde jag med min senaste crush. Vi har inte pratat på över 18 månader och dessa 18 månader är nog de bästa 18 månaderna någonsin från min synvinkel sett.

Tack, men det är förjävligt att hon har ljugit 1 gång för mej, då sa hon "du förtjänar nåt bättre" Eftersom att jag pratade med henne jämt. hon är ganska känslosam osv


   
SvaraCitera
time
 time

Demoted1337:

Tack, men det är förjävligt att hon har ljugit 1 gång för mej, då sa hon "du förtjänar nåt bättre"

Gå vidare! Det lönar sig aldrig att hänga efter någon som uppenbart inte känner likadant. Testa utveckla dig själv lite och fokusera på annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden raderad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar


   
SvaraCitera