Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson.

Ämnesstartare

YungG:

Kan inte påstå att jag delar hans åsikter, men kan dessvärre hålla med om att han är en väldigt bra politiker. Han vet hur man argumenterar för sin sak och kommer med konkreta argument och kontringar istället för att "spela" bort en fråga. All heder till honom som politiker, men håller som sagt inte med hans åsikter!

blev lite förvirrad men ok.

SvaraCitera
Kokain

Vill understryka att jag ej är SD. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kokain:
Vill understryka att jag ej är SD. 

det tror jag visserligen att du är. och det är okej 😛

SvaraCitera
Kokain

agnesberg:

det tror jag visserligen att du är. och det är okej 😛

Nej det är jag faktiskt inte

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kokain:

Nej det är jag faktiskt inte

vi båda vet Blink nog med lögner 😛

SvaraCitera
Kokain

agnesberg:

vi båda vet Blink nog med lögner 😛

Det går faktiskt att uttala sig positivt om partiledare som tillhör ett annat parti. Jag tycker om Jonas Sjöstedt och Nooshi Dadgostar också.

SvaraCitera
YungG

Kokain:

Det går faktiskt att uttala sig positivt om partiledare som tillhör ett annat parti. Jag tycker om Jonas Sjöstedt och Nooshi Dadgostar också.

Instämmer helt. Som sagt tidigare i tråden så har Jimmie en oerhörd talförmåga, och är extremt duktig på att framföra sin politik samtidigt som han motargumenterar sina motståndare.

Men som vi båda även sagt tidigare, vi delar inte hans åsikter. MEN man ska veta att man kan fortfarande ha en förebild när det kommer till sättet han demonstrerar hur svensk politik ska gå till.

SvaraCitera

Jimmie e enda killen i riksdagen som inte leker sandlåda BlinkShockeradFörvirrad

SvaraCitera

Mikael holmberg:
Ja han kan utvisa alla jävla troll och mobbare och kräsna tjejer som inte erbjuder magmys

Det e du som ska utvisas miffo

SvaraCitera
Kokain

YungG: Men som vi båda även sagt tidigare, vi delar inte hans åsikter. MEN man ska veta att man kan fortfarande ha en förebild när det kommer till sättet han demonstrerar hur svensk politik ska gå till.

Ja det är viktigt för demokratins skull att även respektera folk med annan åsikt Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again: Tanken är väl i vart fall att Herr Åkesson och hans partikamrater behövs för att få ordning på Sveriges invandringspolitik och all brottslighet om invandrarna har skapat i Sverige senaste årtiondena.

L Y S:

Jo absolut, men du får det nu att låta som att alla invandrare begår brott och beter sig som skit. Det är bara en liten minoritet som gör det, resten bidrar till samhället på ett positivt sätt. Tänkte bara att det bör nämnas.

Beklagar det blev fel "pronomen" i inlägget. Det skulle stått:

Tanken är väl i vart fall att Herr Åkesson och hans partikamrater behövs för att få ordning på Sveriges invandringspolitik och all brottslighet som invandringen har skapat i Sverige senaste årtiondena.

Beklagar som sagt. Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:

Beklagar det blev fel "pronomen" i inlägget. Det skulle stått:

Tanken är väl i vart fall att Herr Åkesson och hans partikamrater behövs för att få ordning på Sveriges invandringspolitik och all brottslighet som invandringen har skapat i Sverige senaste årtiondena.

Beklagar som sagt. Rodnar

Alla har rätt till en åsikt i Sverige, men tycker att det är så synd att det finns så mycket Rasister i det här forumet. Rodnar

SvaraCitera

agnesberg:

Alla har rätt till en åsikt i Sverige, men tycker att det är så synd att det finns så mycket Rasister i det här forumet. Rodnar

Jag har inte stött på nån rasist här Shockerad

SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

Jag har inte stött på nån rasist här Shockerad

Du är ju själv svensk. Skulle inte förvåna mig 😛

SvaraCitera

agnesberg:

Du är ju själv svensk. Skulle inte förvåna mig 😛

Sen när är jag svensk?

SvaraCitera