Aviseringar
Rensa alla

Jimmie Åkesson.

Ämnesstartare

agnesberg:

Alla har rätt till en åsikt i Sverige, men tycker att det är så synd att det finns så mycket Rasister i det här forumet. Rodnar

Alla svenskar, både det svenska folket, myndigheter som polis och de allra flesta förnuftigt tänkande politiker är fruktansvärt kritiska, besvikna och upprörda över det ökande våldet som invandringen från arabländer och Afrika har fört med sig. Här har du ett exempel på skottlossningar mellan, enl uppgifter på FB, ett kriminellt nätverk från arabländerna och ett annat kriminellt nätverk får Afrika för bara några dagar sedan.

Men det är väl som vanligt numera, att bara för att vi svenskar kritiserar invandringen från arabländerna och Afrika så blir vi kallade RASISTER!  Arg

aftonbladet-tva-sma-barn-skadade-i-skott

SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

och de allra flesta förnuftigt tänkande politiker 

VILKA DÅ!?

SvaraCitera

Make Sweden Great Again:

Onödigt att du ens försöker förklara dig för vänsterblivet folk 

SvaraCitera
mdma
 mdma

L Y S:

Finns det några konkreta bevis för det från flera oberoende källor eller är det ännu en konspirationsteori?

källan är att du är en liten svag tönt och jag bänkpressar dubbla din kroppsvikt. 

SvaraCitera
L Y S

mdma :

källan är att du är en liten svag tönt och jag bänkpressar dubbla din kroppsvikt. 

Ett nej alltså. Glad

SvaraCitera
mdma
 mdma

L Y S:

Ett nej alltså. Glad

jag skulle kunna ta ditt liv med min dominanta hand fastknuten bakom ryggen, så jo.

SvaraCitera

Jimmie Åkesson är en bra talare och retoriker. Dock är han endast en man, och inte hela partiet. Sverigedemokraterna kommer nog få det väldigt svårt att finna en efterträdare. 

Partiet som sådant kan ha en del poänger jag håller med om, men de är alltför hycklande gentemot sina väljare för att jag ska kunna rösta på dem. 

SvaraCitera

Tycker han är som alla andra partiledare som är duktiga på att prata men han har aldrig suttit i en riksdag så en vet ju inte hur han blir om han får mer makt.

SvaraCitera