asså va? jag fattar inte vilka krav?? ssså haha känner mig lite värdelös kommer och tänka på om jag ens kommer få något jobb? blir också lite ledsen och hur ska jag nu klara mig i sommar?? hur ska jag överleva? ps: fyller 18 om 2 månader
Ring och fråga.
trevlig-snubbe:
Men ha inget jobb dårå. Sorry för drygheten.
vad ska jag göra då resten av sommaren ska jag ba sitta hemma o glo? de vill jag fan inte!!
Danneboi:
vad ska jag göra då resten av sommaren ska jag ba sitta hemma o glo? de vill jag fan inte!!
Menade att du ska ringa dit. Eller kan du försöka finna jobb manuellt, gå in på någon Ica eller nått och fråga om de kan tänka sig erbjuda jobb denna sommar, försök lite själv, det finns alternativ där ute.
trevlig-snubbe:
Menade att du ska ringa dit. Eller kan du försöka finna jobb manuellt, gå in på någon Ica eller nått och fråga om de kan tänka sig erbjuda jobb denna sommar, försök lite själv, det finns alternativ där ute.
fan allt skiter sig...
Danneboi: vad ska jag göra då resten av sommaren ska jag ba sitta hemma o glo? de vill jag fan inte!!
Sök andra jobb.
My dreams are her:
Sök andra jobb.
på arbetsförmedlingen?? asså snälla behöver era tips!!!
Finns det någon coop i närheten? Har läst på deras hemsida att man ska kunna få sommarjobb där som ungdom.
Enda anledning till att du inte fick vara med i urvalet är att du går i fel årskurs för antar du sökte feriejobb hos Göteborgs stad. Jag rekommenderar att du söker feriePRAKTIK hos västra Götalands regionen istället! Finns massor med platser i Göteborg, lycka till!
vad är poängen med en feriepraktik när man redan har bestämt en linje man gillar?
Danneboi:
vad är poängen med en feriepraktik när man redan har bestämt en linje man gillar?
Du får ju fortfarande lön, herre
praktik brukar väl ändå ej ge lön ellerrrehh