Äckligt mörkt utomhus! Har inga pengar! Känner mig ensam! FUuuUuuCk LifE!!!!!!!!!!!!!
Jag håller med dig
Vill att det ska vara Fredag och Lördag varenda dag. Orkar inte leva på vardagar
orkar inte ens spela...lr göra nått...logger bara i sängmen äter popcorn .........................kollar på entourage
Kan slå dig på betapet nu, om du vill
zIGGE:
Kan slå dig på betapet nu, om du vill
nu e du ju offline
nu ska jag berätta för dig vad som är tråkigt: att ha så mycket rollon under armarna att huden blir helt blodsprängd och uttorkad och ÄNDÅ knappt kunna röra dig 50 meter utan att du luktar svett.
och jobbigt
elverpigen:
nu ska jag berätta för dig vad som är tråkigt: att ha så mycket rollon under armarna att huden blir helt blodsprängd och uttorkad och ÄNDÅ knappt kunna röra dig 50 meter utan att du luktar svett.
Absolut torr?
Angelize:
Absolut torr?
elverpigen:
huden blir helt blodsprängd och uttorkad
elverpigen:
elverpigen: huden blir helt blodsprängd och uttorkad
Deoderanter innehåller ju allt möjligt sorts skit...köp en naturlig från bodystore.com urtekram tror jag den hetr
Angelize:
Deoderanter innehåller ju allt möjligt sorts skit...köp en naturlig från bodystore.com urtekram tror jag den hetr
de lär ju inte funka, ska få botox genom landstinget. har klarat mig utan nu i typ 2 år vilket är skitbra men nu kommer det tillbaka så :/
är dock månaders väntetid, det suger
visst har man bättre saker att göra än att leta efter en deoderant med bara naturligt förekommande ämnen pågrund av placebo om att det är såå värt
*nyfiken*