Någon mer än jag som allt för ofta glömmer (eller åtminstone är på god väg till det) bankomatkortet i den där sneaky chipkortläsaren i mataffären?
Nej.. du får skaffa ett sånt där pensionärs-halsband där du sätter fast koret i. Då du får böja dig ner när du sätter i det. Garanterat senilsäkert
Har däremot stoppat in mitt VISA-kort i Skånetrafikens "rabattkorts-automat". Mindre lyckat... det kom inte ut igen.
Ja, jag har gjort det ett antal gånger.
mAN TRYCKER JU PÅ GODKÄNN SEN TAR MAN TAG I KORTET Å VÄNTAR.
dOCK SÅ GLÖMDEJAG DET I EN SÅN DÄR DÄR MAN STOPPARI KORTET UPPIFRÅN. dET PEP SOM FASIKEN.
Jävla caps, orkar inte skriva om
Renesmee:
Någon mer än jag som allt för ofta glömmer (eller åtminstone är på god väg till det) bankomatkortet i den där sneaky chipkortläsaren i mataffären?
Inte jag.. Har däremot blivit av med bankkort flera gånger när de aldrig kommit ut ur maskinen..
Men jag antar att det är ett tecken på att du är stressad, eller något i den stilen.
S3ON:
Men jag antar att det är ett tecken på att du är stressad, eller något i den stilen.
Nä, men antar att jag blir så ivrig när jag nyss köpt mjölken att jag bara tar den och går liksom du vet
ChickiBull:
dOCK SÅ GLÖMDEJAG DET I EN SÅN DÄR DÄR MAN STOPPARI KORTET UPPIFRÅN. dET PEP SOM FASIKEN.
jA DET GÖR JU DET NU FÖR TIDEN, DET BEROR PÅ VAR MAN HANDLAR. SÅ SJUKT BRA UPPFINNING
pinsamt också.
Renesmee:
Nä, men antar att jag blir så ivrig när jag nyss köpt mjölken att jag bara tar den och går liksom du vet
Andra tankar i huvudet.
S3ON:
Andra tankar i huvudet.
Haha, kom på 1 annan grej som hände 1 gång. När jag slog in min kod så sa jag varje siffra högt och tydligt en efter en Då hade jag andra tankar i huvudet
Aldrig glömt.
Har dock varit på väg ut ur butiken utan mina varor några gånger...
Renesmee:
När jag slog in min kod så sa jag varje siffra högt och tydligt en efter en
Gött att du inte blev misshandlad & rånad där efter!
S3ON:
Gött att du inte blev misshandlad & rånad där efter!
No risk. Fanns inte så mycket att mjölka ut ur det kontot just då
Nej det har aldrig hänt mig.
Renesmee:
No risk. Fanns inte så mycket att mjölka ut ur det kontot just då
Hur skulle rånarna kunna veta detta!?
S3ON:
Hur skulle rånarna kunna veta detta!?
Jag vet inte, brukar inte tänka som en