Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt läge


Ämnesstartare

Våra grannar är våra närmsta vänner, och våra familjer har umgåtts hela livet.

deras dotter har precis fyllt 16 och hon är en av mina närmsta vänner även fast hon är yngre. 

idag skulle jag gå över till dem för att hämta mitt ps4 dem har lånat, och går in utan att knäcka som vanligt. När jag går upp till vardagsrummet hör jag stön från hennes sovrum och ser henne med sin kompis ligga och kolla porr ihop medans dem smeker varandra. 

Hon hann se mig men jag gick bara hem, och på kvällen skickade hon en snap när hon onanerade och efter det har vi haft sex många gånger.
och igår blev vi påkomna när vi låg nakna i jacuzzin. 
tror ni hennes föräldrar fattar något? Eller är det ingen grej att bada nakna? 
Är jätte nojjig då det verkligen inte får komma ut, dels för att hon är yngre och sen att det hade förstört för mycket.
Så ska vi fortsätta, och vi har sex överallt så kan ju alltid bli påkomna? Eller ska vi avsluta Och försöka glömma?


   
Citera

vänta vänta vänta vänta...... menar du allvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja? Men det är ju mer som en sexkompis så det känns ju inte konstigt på något sätt

123fendas:
vänta vänta vänta vänta...... mnar du allvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du då? 🙂


   
SvaraCitera
evene

Beror väl lite på hur gammal du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:
Beror väl lite på hur gammal du är

Han är 20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

evene:
Beror väl lite på hur gammal du är

22 enligt Asstrid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligt att se att samtliga dina fyra inlägg har handlat om SEX och likaså denna - den enda tråd du själv skapat - har handlat om SEX.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är ju om vi ska tro på detta? Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid: Frågan är ju om vi ska tro på detta? Söt

Det är ju väldigt svårt att bevisa en dröm och många gånger kan drömmarna vara väldigt realistiska i synnerhet för den som upplever dom. Om sedan drömmen är sann eller falsk är nog mer upp till betraktaren. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Det är ju väldigt svårt att bevisa en dröm och många gånger kan drömmarna vara väldigt realistiska i synnerhet för den som upplever dom. Om sedan drömmen är sann eller falsk är nog mer upp till betraktaren. Mycket glad

Han gillar ju ljuga om sin ålder så allting är möjligtSöt


   
SvaraCitera

kan jag erbjuda dig ett födelsebevis så du vet när du 'är född och sen kan jag erbjuda dig en drogfri värld med


   
SvaraCitera