Aviseringar
Rensa alla

Jobbigt problem


Gilda:

hatar att en del verkar tro detta är en dejtingsida..

säger 1 tjej som har bild på bröst upptryckta till hakan samtidigt som hon flashar bh:n[wink]


   
SvaraCitera
Gilda

Blivande_japan:

säger 1 tjej som har bild på bröst upptryckta till hakan samtidigt som hon flashar bh:n

Meningen var att den skulle vara provokativ och därmed spegla min skabrösa personlighet. Jag visste väl att det skulle komma några och spamma min pm låda men jag fortsätter bombas även fast jag nu skrivit i min presentation att jag inte är intresserad.

Blir väl att byta bild och ta en svartvit bild från Gilda. Antagligen en closeup på Rita Hayworth eller nåt...


   
SvaraCitera

Gilda:

...

thank you for telling me the story of your life[party]


   
SvaraCitera
Gilda

Blivande_japan:

thank you for telling me the story of your life

jag är långrandig. och jag kände att jag skulle hålla ett litet försvarstal. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Du har inga belägg. Finns inga bildbevis. So what om jag skriver som en tjej, jag kanske är en känslig pojke?

Jag vet saker. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jag vet saker.

Nej, det gör du inte. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Nej, det gör du inte. [wink]

Jodå [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jodå [wink]

JUSTE! Det var i den HÄR tråden jag skulle svarat det jag skrev i förra.

HUR KAN DU VARA SÅ SÄKER PÅ ATT DU VET SAKER SOM DU INTE VET? [bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Haha måste bara påpeka att jag sitter o gapskrattar åt tanken att mopsen försöker "ge några slag

jag kan faktiskt lyckas [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag kan faktiskt lyckas

Jo, men den mentala bilden jag fick direkt var hur nån liten tjej stod o flaxade med armarna och ibland snurrade på dom som propellrar för att sen gå tillbaka till flaxandet, det fick mig att skratta[bigsmile][blush]

Sorry mopsen, men jag har inte den mentala bilden av just dig som en våldsam person[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Sorry mopsen, men jag har inte den mentala bilden av just dig som en våldsam person

[sad] du ska få se...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du ska få se...

Fast det är faktiskt en komplimang. Är man en våldsam person bidrar man ju bara till problemet[no-no]Spread the[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

ang. Är man en våldsam person bidrar man ju bara till problemetSpread the

jag sprider kärlek [cool] *puss*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag sprider kärlek [cool] *puss*

[love]


   
SvaraCitera