dazed_and_confused:
bad motherfucker
Helt klart.
Brk g:
Vill tillägga att jag också anser att artikeln är vinklad men det är väl underförstått i sammanhanget, så jag valde några mer konstruktiva synpunkter i stället för att bara hålla med och späda på förvirrad knarkarattityd.
dazed_and_confused:
– Jag var jättefull, det fick mig att våga testa, säger han.
AHA! alkohol är minsann en vad var det man sa öppningsdrog typ portaldrog kanske. ingångsdrog
Åtta:
Ja, när man väl känner människor som man kan köpa av så är det klart att det är enkelt. Men tänk dig Leffe P15 som aldrig ens sett en femma hasch någon gång. Hur lätt kan det vara för honom?
Om man inte på något sätt vet någon värsting, då är det både konstigt och onormalt
FlickaTillSalu:
Under de två-tre åren jag har rökt har jag aldrig varit med om någonting sånt, aldrig känt mig hotad eller tvingad. Fail
nej eller hur! jag bara undrar är det nån här som nånsin känt sig hotad om dom inte velat röka?!! jag har aldrig det och jag har då inte hotat nån heller
jäkligt rolig läsning dock
dazed_and_confused:
Hur uppfattar du dig som person i dag?
– Jag är mer mogen än andra tonåringar som finns i min närhet. Det är till exempel bara jag och en annan i min klass som röker cigaretter och som har testat hasch. Jag festar regelbundet och har haft sex.
HAHAHHA
Jag känner en Jonte på 15 år, han är helt jävla sjuk. Dock bor han i sthlm. Tänkte att ni ville veta det
Michee:
Knarkare är mycket mer intelligenta än vad icke-knarkare är. Det vet jag.
Det är ju därför man börjar knarka.
Antingen är man för dum för att förstå konsekvenserna, ELR så önskar man att man var för dum. Man är smart och har insett att livet enbart är ett spel (det är här depressionen kickar in) och man börjar med narkotika och alkohol för att försöka fördumma sig själv.
Inte helt riskfritt, och funkar aldrig helt. Självmord är ju då ett alternativ..
Oj vad off-topic detta blev. Ursäktar!
(notera sarkasm i det hela, will you)
Road T:
Antingen är man för dum för att förstå konsekvenserna, ELR så önskar man att man var för dum. Man är smart och har insett att livet enbart är ett spel (det är här depressionen kickar in) och man börjar med narkotika och alkohol för att försöka fördumma sig själv.
som jag sa:
Road T:
Michee: Knarkare är mycket mer intelligenta än vad icke-knarkare är. Det vet jag.