Aviseringar
Rensa alla

Judas Priest i globen 28.02.09?

eller jo, det fanns det ju visst ju, såg jag nu.

Men 400 spänn... hmmmm... ska funderas på. Man står ju dock inte helst själv i kylan, köar och sedan svettas ensam i mängden. Synd att inga av mina polare lyssnar på priest...

SvaraCitera
Ämnesstartare

citabel:

eller jo, det fanns det ju visst ju, såg jag nu.

Men 400 spänn... hmmmm... ska funderas på. Man står ju dock inte helst själv i kylan, köar och sedan svettas ensam i mängden. Synd att inga av mina polare lyssnar på priest...

Jepp, menar du i sthlm eller malmö?
I globen var det dyrare och det är innomhus, kommer köa från typ kl 1 XD
Och sen är det till att hoppa och headbanga en hel konsert och sen hänga med dom två polarna resten av natten! 😀

SvaraCitera

Fektomorf:

I globen var det dyrare och det är innomhus, kommer köa från typ kl 1 XD
Och sen är det till att hoppa och headbanga en hel konsert och sen hänga med dom två polarna resten av natten! 😀

Malmö, och det är också inomhus.

ja, jag kan tänka mig att det kommer bli en jävla konsert. Du tror inte priest kommer köra lite för mycket nytt, då? Nostradamus och skivan från 2004 är inga favoriter.

SvaraCitera
Ämnesstartare

citabel:

ja, jag kan tänka mig att det kommer bli en jävla konsert. Du tror inte priest kommer köra lite för mycket nytt, då? Nostradamus och skivan från 2004 är inga favoriter.

Jag hoppas dom kör mest klassiker speciellt eftersom jag (dåligt nog) aldrig riktigt lyssnat igenom Judas Priest klokt och mest åker dit för Megadeth och Testament, men också för att Judas Priest onekligt är klassikt metalband.
Dock tror jag dig, har fått uttrycket att det gått utför för Judas Priest.

SvaraCitera

Fektomorf:

har fått uttrycket att det gått utför för Judas Priest.

Men dem är fortfarande sjutk bra live. Rob Halford kan sin scenkonst.

SvaraCitera
Ämnesstartare

citabel:

Men dem är fortfarande sjutk bra live. Rob Halford kan sin scenkonst.

Okej, då blir det najs 🙂
En kompis beskrev nyaste skivan med nått i stil med: rätt bra, helt okej men det låter inte som klassiska Judas priest

SvaraCitera

JA - dit ska jag & brorsan [bigcheers] ägande!

SvaraCitera

Om nu folk ska dit, ska vi spontananorna någon liten träff någonstans? Vore skoj att träffa ett gän um-are någon gång, och orka vänta tills nästa umträff. Jag är sällskapssjuk!

SvaraCitera

jag ska!

SvaraCitera

så va det roliga slut

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera