isola:
Men eftersom du sa att det var mysigt så antog jag att du visste det säkert., fast massa i min släkt säger samma sak, så att det är säkert så ibland.
Nä, det är ju kyrkan som är mysig. Och julsång är också mysigt så summa sumarum så tror jag att det är mysigt.
Sagitta:
Nä, det är ju kyrkan som är mysig. Och julsång är också mysigt så summa sumarum så tror jag att det är mysigt.
Vill ha en utvärdering av din upplevelse där sen
isola:
Vill ha en utvärdering av din upplevelse där sen
Arå
Sagitta:
Men värdare att åka vid sensommaren.
Jag vill utnyttja solen så mkt som möjligt, vill inte missa om det finns sol i Sverige XD Så jag tycker det är bättre att åka vintertid:P Brukar ju bli lite dyrare dock...
Blivande_japan:
jul där är väl nice, men nyår är heldött typ...
Karlstad är väl inte så litet, där lär det väl hända något?
hixaren:
Karlstad är väl inte så litet, där lär det väl hända något?
är från årjäng, palla fira nyår i karlstad, då kan jag lika gärna dra till sthlm!
hixaren:
Shit:P Där ser man, hehe. Brukar du alltid åka dit?
Brukar bli varje sommar, typ.
Blivande_japan:
är från årjäng, palla fira nyår i karlstad, då kan jag lika gärna dra till sthlm!
Akej, har ingen koll pa varmland hehe
passaro:
Brukar bli varje sommar, typ.
Aah fan vad najs!
Sitter pa havanna libre nu! Tvungen att saga det bara, haha asgott!
Ska aka runt i sydamerika tils januari! sa vi hors i januari Um!
hixaren:
Akej, har ingen koll pa varmland hehe
alltså, visst, det är mycket kortare till karlstad, men fortfarande jävligt ovärt! känner inga folk där heller
Julafton blir som vanligt hemma med familjen, och hos farmor + tjocka släkten på juldagen, I guess. Nyår har jag inga planer för än, bara jag som får lite ångest av att tänka på det?
Jag ska flytta under den perioden så det lär nog inte bli nått firande för min del 🙁
Hemma, men ska till Kina typ den 2 januari :')
Tråden låst på grund av inaktivitet