Notifications
Clear all

Julklapp till flickvännen?

saint7
Topic starter

RecreationOfNothing:

Annars är väll smycken, kläder eller parfym populärt.
Inte särskilt originellt, men hon blir nog glad över det.

mm...I princip är det tanken som räknas...?

ReplyQuote

Asså du kan ta min idé. Ge henne en hel mysig kväll med dig och du ger massage 🙂 se en mysig film med massa ljus, bada tsm lr basta. Ta en skön dusch 🙂 fast de är juh nåt som man inte kan slå in. förutom om du inte köper en härlig massageolja och slår in den å sen en rosett i pannan på dig [y]

ReplyQuote

saint7:

mm...I princip är det tanken som räknas...?

Jupps.

ReplyQuote
saint7
Topic starter

PrickiigStrumpa:

Asså du kan ta min idé. Ge henne en hel mysig kväll med dig och du ger massage 🙂 se en mysig film med massa ljus, bada tsm lr basta. Ta en skön dusch 🙂 fast de är juh nåt som man inte kan slå in. förutom om du inte köper en härlig massageolja och slår in den å sen en rosett i pannan på dig

😀 [y]

smycket

IMG_0841.jpg

ReplyQuote

saint7:

smycket

Jag tyckte inte om det. Jag ska iallafall ge min kille en hel myskväll å massage 🙂

ReplyQuote

saint7:

jaa. hon försöker tvinga mej att lära mej sjunga o spela gitarr. lätt. sångrösten lite dålig bara xD

haha, lär dig typ "all I want for christmas is you" och spela den för henne [cute]

ReplyQuote
saint7
Topic starter

hah, nån sa att följ med om hon pekar på nått i ett skyltfönster elr liknande. Tack, nu vet jag vad jag ska köpa!:D

ReplyQuote

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner

ReplyQuote

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=244140

Låser denna tråd i ett försök att flytta alla frågor/tips om julklappar till flick/pojkvänner till tråden ovan.

ReplyQuote

Tråden låst

ReplyQuote