Aviseringar
Rensa alla

Julklappstips

Ämnesstartare

Jag vet att jag frågar mycket här men aja, hahaha. Har ni tips på julklappar till min familj? Mamma, pappa, bror 16 år och syster 7 år. Vill ge någonting där jag har köpt lite mindre saker och satt ihop till ett. Har tänkt en stor mugg och lite olika tesorter till mamma eftersom hon älskar te. Men vad mer skulle jag kunna ge henne än te och en mugg? Och vad ska jag ge till de andra?

Citera

grabben ska ha häst bedövning, ge pappan ladd och systern kan få en kram. din mamma får va nöjd med sin lilla kopp

SvaraCitera
M04
 M04

Systern kan få en kopp med sånna där varm oboy påsar och nå godis/kakor eller liknande, kanske nån liten fin/söt leksak/nalle å ? Bror kanske samma? Eller typ energidryck, presentkort?  idk lmao, pappa kanske får en mugg me kaffe om han dricker de? Mamma och/eller pappa kanske också kan få ett fint kort där du skriver nå fint, kanske hur mkt dem betyder för dig eller nå, Haha inte vet jagTrött

SvaraCitera

dahlbear:
grabben ska ha häst bedövning, ge pappan ladd och systern kan få en kram. din mamma får va nöjd med sin lilla kopp

Dyra presenter det.

SvaraCitera

SDniklas:

Dyra presenter det.

bara lite över 1000

SvaraCitera

dahlbear:

bara lite över 1000

Blir inte mycket pengar över om man ska unna sig själv innanBlink

SvaraCitera

SDniklas:

Blir inte mycket pengar över om man ska unna sig själv innanBlink