Julmaten tkr jag personligen börjar bli tråkig & helt enkelt inte lika god längre, dags för lite variatoner.
Vad tkr DU om julmaten?
Mumsfilibaba.
mycket bra
Sill i mitt hjärta, i mitt rövhål, i min mun.
det är inte så gott
Gott.
agitation:
i mitt rövhål
dead battery:
det är inte så gott
Tycker alla världsdelar byter tradition med varandra. Lr varje land kanske, man skickar över sin tradition till ett random land, och så får man ett annat randoms lands tradition!
Kablash__:
Tycker alla världsdelar byter tradition med varandra. Lr varje land kanske, man skickar över sin tradition till ett random land, och så får man ett annat randoms lands tradition!
Bästa idén hittils, vill ju nt sluta med julmat, d är ju tradition, men som sagt, variera litte
Kablash__:
Det låter sjukt pretto och PK och multikulti och vidrigt tråkigt! Ge mig julskinka och vörtbröd och köttbullar och julmust, eller döööööö!!!
Hovnarren:
Det låter sjukt pretto och PK och multikulti och vidrigt tråkigt! Ge mig julskinka och vörtbröd och köttbullar och julmust, eller döööööö!!!
Asså, jag är inte seriös, ofta ja vill ha ris med banan till jul :S
trist, ska äta lasagne i jul
Kablash__:
Asså, jag är inte seriös, ofta ja vill ha ris med banan till jul :S
Och jag är seriös?!!!
Kablash__:
ris med banan
Fokuserade mest på norge med himmelska "medisterkaker"
Hovnarren:
Och jag är seriös?!!!
Vet inte
Nastyyweest: