Jag känner mig missförstådd och inte accepterad bland vänner pga av min nya stil och kanske min lite nya attityd. Därför känner jag mig ofta bortvald bland vänner. Är det bara jag?
Mjae dom flesta här känner nog ungefär likadant
Vad har du för stil och attityd nudå?
Asstriid:
Vad har du för stil och attityd nudå?
Jadu, MYCKET färg. Genomskinlig, svart, stickad, skinn, jeans, stort, tajt, maffigt och basicly allt som sticker ut lite gillar jag typ. Attityd: Oklar men ingen verkar gilla den iaf
Willys2005:
Jadu, MYCKET färg. Genomskinlig, svart, stickad, skinn, jeans, stort, tajt, maffigt och basicly allt som sticker ut lite gillar jag typ. Attityd: Oklar men ingen verkar gilla den iaf
Kan du vara mer dig själv i din nya stil? Och trivs du i din nya stil?
Willys2005:
Sånt gillar vi
Willys2005:
Okej.. Men har du en trevlig attityd mot andra då?
Asstriid:
Okej.. Men har du en trevlig attityd mot andra då?
ja. jag är väldigt blyg. skulle aldrig våga säga något svin elakt till någon. jag bryr mig om folk. men jag tror att innan var jag ännu blygare och nu har jag vågat säga ifrån ute och därför har folk börjat dra sig tillbaka lite
Algot:
Kan du vara mer dig själv i din nya stil? Och trivs du i din nya stil?
ja absolut. jag älskar mode och att uttrycka mig själv i färger. tack vare mina kläder kan folk se vilket humör jag är på. men det har skett lite förändringar nu på högstadiet runt kläder och mig om man säger så
nja det går över
widediaper:
jamen va fan ska man säga? Det går väl över
Hm ksk missförstod bara, det lät väldigt boomer:igt först bara