Hej
Är så himlans trött på att känna mig ful hela tiden. Vill vakna upp med ett glatt leende och må bra över hur jag ser ut och också må bra över hur jag är som människa. Sen hjälper det inte heller när man tänker på tjejer. För nuförtiden så dras sig ju bara tjejer till utseendet. Och när man tänker tillbaka på alla 18 åren som jag har levt att man aldrig ens har haft en tjejkompis så känner jag mig illamående. Jag tror mycket beror på att jag har släng av autism men dock inte allt. Shit jag babblar ju på som en liten gnällig emo. Men finns det någon kurs som ni vet som hjälper ens självförtroende? Skulle bli tacksam om det fanns det.
Jaaa,vi har hört dina trådar tidigare,när ska du göra nåt av dina problem och ditt liv?
guitaristheshit:
Är så himlans trött på att känna mig ful hela tiden.
Du är ful
Tözen:
Jaaa,vi har hört dina trådar tidigare,när ska du göra nåt av dina problem och ditt liv?
När jag känner mig redo för det.
amen sådär är det för mig med.
inte alltid men oftast.
Klart det finns kurser. Sök och du skall finna.
guitaristheshit:
Är så himlans trött på att känna mig ful hela tiden. Vill vakna upp med ett glatt leende och må bra över hur jag ser ut och också må bra över hur jag är som människa.
Men se dig själv positivt, tyckt att du är fin, t.ex fixa håret, köp fina kläder, gå ut och festa, sen kommer allting med tiden. Du kommer känna dig vacker!
Lycka till!
Hur du än ser ut, så kommer du alltid hitta nåt att klaga på..Ingen är perfekt. Och jag kan säga dig att tjejer inte alls bara går efter utseendet, personligheten är ju myycket viktigare. En snygg kille som beter sig som ett svin blir i min ögon automatiskt ful.
Tänk inte för mycket på hur du ser ut, intala dig själv att du är sexig och snygg, så kommer du med tiden tro på det! 😛 Och det kan ju vara väldigt HOT med bra självförtroende.
Äsch, är väl inte så farligt att känna sej ful, värre om man skulle vara det
guitaristheshit:
För nuförtiden så dras sig ju bara tjejer till utseendet
Hur vet du det om du aldrig ens haft en tjejkompis? Må hända att tjejer hellre går fram och pratar med en snygg kille än en ful sådan, men om den fula killen går fram och visar att han är så mycket mer än bara ett skal så har han stora chanser att komma mycket längre med tjejen än den snygga killen som kanske är dryg och korkad inombords.
Utseendet är bara första intrycket, få tjejer vill ha en pojkvän som bara är snygg - de flesta tar hellre någon som är halvsnygg med en fin insida!
Har du tid över så kanske serien The Pickup Artist på VH1 kan hjälpa dig
Extreme makeover 😀
guitaristheshit:
Shit jag babblar ju på som en liten gnällig emo
Så länge du inte kan hantera att leva i ett samhälle utan att haka på andra kommer du aldrig att bli bättre.
Så länge du inte älskar dig själv kommer ingen annan att älska dig heller.
Lär dig acceptera alla för hur de är, sköt ditt och var dig själv. Skaffa hobbies och var där människor träffas.
, den låten får alla att känna sig fina faktiskt
B3ll4:
, den låten får alla att känna sig fina faktiskt
fel
OF 5:
fel
varför det? alla älskar den låten, och han dog i cancer