Chryseus:
Det är (tyvärr) priset man ofta får betala när man träffar tjejer via internet.
Mjo så är de nog. Men samma sak händer ju om man träffar tjejer på krogar... soo whats left
Asha:
Mjo så är de nog. Men samma sak händer ju om man träffar tjejer på krogar... soo whats left
Inte i samma utsträckning tror jag.
Detta är min uppfattning. Jag hoppas inte att någon tar illa upp.
Tjejer som letar ragg via internet är antingen tjocka, eller saknar tillräckligt umgänge och är inte ute på krogen. Ofta pga dåligt självförtroende, osocial o bla bla bla..
Chryseus:
Tjejer som letar ragg via internet är antingen tjocka, eller saknar tillräckligt umgäng och är inte ute på krogen. Ofta pga dåligt självförtroende o bla bla bla..
Om de är ute på krogen, osv då? Maria tex som jag väljer att kalla henne var ju det.
Chryseus:
Jag hoppas inte att någon tar illa upp.
Jag tror att folk som är på krogen ofta inte är folk som skulle vara min typ. Eller man har ju lite att gå på, osv ... desstum kostar de ju
Asha:
Om de är ute på krogen, osv då? Maria tex som jag väljer att kalla henne var ju det.
Ingen aning. Det finns väl undantag på olyckliga människor även där. Men att sitta framför datorn är inte så jäävla upplyftande för livet egentligen, eller?
Asha:
Jag tror att folk som är på krogen ofta inte är folk som skulle vara min typ.
Jag tror faktiskt tvärtom. Just eftersom att jag värderar den jag träffars sociala umgänge, aktivitet osv. Jag vill kunna hitta på något med mina kompisar och veta om att hon har kul med sina istället för att hon sitter ensam och har tråkigt.
Asha:
Ska det vara för mkt begärt att kräva att tjejer inte hatar sigsjälva,
kan bli lite frustredande ibland när man tycker själv att dom är väldigt perfekta o uppfyller ens behov på flera sätt. men ändå hatar dom sig själva.
Chryseus:
Men att sitta framför datorn är inte så jäävla upplyftande för livet egentligen, eller?
Känns lite moraliserande, missförstå mig rätt tror du har en poäng i det du säger.
Chryseus:
Jag tror faktiskt tvärtom. Just eftersom att jag värderar den jag träffars sociala umgänge, aktivitet osv. Jag vill kunna hitta på något med mina kompisar och veta om att hon har kul med sina istället för att hon sitter ensam och har tråkigt.
Jo, jag gillar att umgås två. Men folk är olika, och ja hon ska ju såklart kunna klara sigsjälv inte vara klängig såklart. Tack för att du delar med dig av ditt sätt att se på det.
retsti:
kan bli lite frustredande ibland när man tycker själv att dom är väldigt perfekta o uppfyller ens behov på flera sätt. men ändå hatar dom sig själva.
Jooo lite så ja.