Aviseringar
Rensa alla

kär i en kille

Ämnesstartare

....men prblemet är att jag inte gillar hans hårfärg. jag själv har jag guld hår eller brunt med guld i....har inte helt guld men det är som guld fast lite mörkare...har välgit fint hår även lockigt hår....men denna killen vet jag inte om jag gillar för hans hår är så mörkt , det är nästan svart...inte snyggt hår. dessutom rakt...så ska dumpa honom nu med denna motiveringen att jag inte tycker om hans hårfärg tror ni han kommer fatta det, eller bli arg?

Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tror inte det funkar heller för jag har så stor fitta...tillochmed fått in en hand där..:) det skulle inte kännas något för mig

SvaraCitera
Ämnesstartare

ja ibland låtsas att jag har inte så stor fitta men om jag slappnar av så är den så stor...så det får plats jätte mkt där....

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är inte intresserad av att få en vanlig kuk nu...för det känns inte....det har blivit så stort...särskilt inte en sån liten...

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag klarar inte av att jag ska behöva låtsas...att det är en smal fitta..när den är så stor...är jätte ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte jag kommer vilja ha sex någon mer gång

SvaraCitera
Ämnesstartare

om jag tvingas vara ihop med honom..så kommer jag ta självmord....Gråter 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska gå till psyket och anmäla mig själv

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan ha gjort något på fyllan som jag inte skulle ha gjort......sagt saker jag inte menade...

SvaraCitera
Ämnesstartare

blivit utnttjad sexuellt...av en jag inte gillade....Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

just nu skäms jag över honom...men förut gillade jag honom....men nu kan jag inte tycka om honom...är så förvirrande

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag springer hem...orkar inte med någon av dom. ingen är min pojkvän.Tumme upp

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan bara inte låta någon vara ihop med mig...jag vet att jag fått mycket problem för det....men det var bara då....nu är det bättre...

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill bara lämna honom...tycker inte det blev bra...men det kändes rätt just då. Tardig

SvaraCitera
Ämnesstartare

admin lås tråden

SvaraCitera