Aviseringar
Rensa alla

Kär i min bästa vän

Ämnesstartare

Tja jag behöver hjälp jag har en tjej kompis som bästa vän och först va vi bara vänner men nu har jag fått känslor för henne . Jag får vibbar ganska ofta. Hon kanske aldrig skulle komma på tanken men hon vet inte att jag känner så mycket som jag gör . Om jag säger som de är så kan de bli jätte bra vi blir ihopp och allt blir som planerat men de kan också förstöra vår vänskap om hon inte känner som jag jag vet inte vad jag ska göra . Kan ni hjälpa mig vi är nära vänner. 

Citera

finns inte mycket hjälp att ge, chansa eller gör ingenting

SvaraCitera

Varför skulle det förstöra eran vänskap? Ni kan ju fortsätta vara bästa vänner ändå. Antingen säger du det till henne eller så fortsätter ni vara vänner och hon kanske blir tillsammans med någon annan. Ser inte varför det skulle förstöra er vänskap. Lycka till! (Ni kan ju vara vänner ändå efter det om hon säger nej) Glad
Finns här ifall det skulle vara något(Har inga erfarenheter)

SvaraCitera

Flesta tjejerna är okej med att vara vänner sen. Bara du inte är för på.

SvaraCitera

Ta chans hoppas att hon gillar dig

SvaraCitera

Min bästa vän är en tjej. Jag runkade när hon tittade på och vi blev onanikompisar. Finns det fler som träffas och onanerar ihop?

SvaraCitera

Nakenbadaren20:
Min bästa vän är en tjej. Jag runkade när hon tittade på och vi blev onanikompisar. Finns det fler som träffas och onanerar ihop?

Inget jag har hört talas om men det gör det säkert.

SvaraCitera

Nakenbadaren20:

ah brukar onanera med min granne han är 94 år och heter Sten

SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

ah brukar onanera med min granne han är 94 år och heter Sten

när han ser dig blir han hård som sten

badum tss

SvaraCitera

Cobrak:

när han ser dig blir han hård som sten

badum tss

Det var lite så jag tänkte Cool

Men han är legit hård hela tiden, riktig snuskis den där Sten

SvaraCitera

är hon ihop med nån eller

SvaraCitera

Nakenbadaren20:

jag tror bokstavligen att du och din kompis är de enda här som är "onanikompisar" 

SvaraCitera