Rodhaken:
Och vad menar du med TS?
TS=trådskaparen.
Ja, jag tror att jag är den personen tråden handlar om, är du den som skrev den? Isf pm:a mig!
Ja, jag har skrivit den! Ditt nick känner jag dock inte igen! Den person jag menar använder ett helt annat namn!
Rodhaken:
Ja, jag har skrivit den! Ditt nick känner jag dock inte igen! Den person jag menar använder ett helt annat namn!
Det nick jag normalt sett använder, använder jag inte här, har aldrig reggat mig på denna sida förrän nu.
Okej! Men om det är du, så vet du vem jag är om du kollar mitt nick!
fråga honom om han är kär i någon... kanske. om han säger att det är t ex Stina så har du fårr ditt svar...
Om ni undrar nu när jag skriver så är jag TS, Rodhaken=Rödhaken!
I alla fall, kan passa på att nämna att jag och killkompisen inte bara är kompisar utan går även i samma klass på gymnasie (andra året)t. Dessutom bor grannar i trappuppgången där vi bor under veckorna.
Jag tycker det gör detta mer komplicerat. Och det ni har skrivit att jag ska prata med honom om homosexualitet så kan jag säga att han är helt okej med om jag var homo. Dessutom har han tydligen flera i släktet som är homosexuella t.ex hans farbror, vilket ger mig förhoppningar om att han möjligtvis är det, men jag vet ju inte det! Jag skulle så himla gärna berätta men vågar helt enkelt inte!! :/