Aviseringar
Rensa alla

Kär i min lärare


Ämnesstartare

Jag blir snart helt galen! Jag är 110% kär i min lärare. Tänker berätta hur allting började.

När jag började högstadiet var han min spanskalärare. Mitt första intryck av honom var att han var skitsnygg. Alla tjejer tyckte det. I sjuan tänkte jag aldrig på honom på det sättet, han var bara en snygg lärare liksom. Första terminen i åttan tänkte jag inte på honom på det sättet heller. Efter jullovet hade jag gått igenom en stor förändring.

Jag vet inte.. själv tyckte jag att jag såg ut som vanligt men det tyckte tydligen inte min lärare. Han började prata med mig oftare och oftare. Det första han sa till mig var att mitt hår var fint(jag hade slingat det och klippt snelugg) Sen började han ge mig komplimanger för mina smycken.

Han tog tag i mitt halsband och kollade på det. Jag tänkte inte så mycket på honom då heller men när vi tillslut började prata på riktigt, om livet.. så började jag få upp ögonen för honom. Han var snygg, han var lätt att prata med, han ÄR oerhört charmig. Vi pratade flera gånger varje vecka och när alla loven kom längtade jag tillbaka till skolan för jag saknade honom. Jag låg vaken varje natt och drömde om honom, hur det skulle vara att krama honom.

På en lektion satte han sig på stolen bredvid mig för han skulle hjälpa min kompis. När han satte sig ner råkade han stöta till min fot och han tog inte bort den. Medan han hjälpte min vän var hans fot på min och ingen av oss tog på våra fötter.