isola:
Så gör man för att överleva. Fåglarna kommer att äta på deras döda kroppar efter att de dött.
Antagligen redan ätit upp den hunden som vägrade lämna lägret i hopp om att ägarna skulle komma tillbaka.
Har väl inte sagt att det var fel? Rätt i all välmening. Men att sno käk och sen gnälla för att man får stryk?
Jonnybravo91:
Men att sno käk och sen gnälla för att man får stryk?
Den tog en liten bit, och sprang därifrån.
mina ögon är tårfyllda
Kakaoxo:
ne men tänk om nån människa har ätit upp de där mumsiga fåglarna, då hade man blivit våldtagen av vegeterianerna
Visst är vegetarianerna ett av vår tids största hälsoproblem, men en fysisk våldtagning? Om något en verbal våldtagning följt av man kanske får sina kläder förstörda för att de är av "döda" djur.
Jonnybravo91:
Visst är vegetarianerna ett av vår tids största hälsoproblem, men en fysisk våldtagning? Om något en verbal våldtagning följt av man kanske får sina kläder förstörda för att de är av "döda" djur.
kan du sluta trolla eller, jag är seriös
isola:
Den tog en liten bit, och sprang därifrån.
Tänk om sälen låtit honom fortsätta då? Hunden sprang ju iväg på grund av sälen!
Dessutom drog ju alla andra hundar dit.
Kakaoxo:
kan du sluta trolla eller, jag är seriös
Jag trollar inte
döög:
grät för att rammstein suger
Jonnybravo91:
Tänk om sälen låtit honom fortsätta då? Hunden sprang ju iväg på grund av sälen!
Den såg ju inte sälen först. Sen ville den inte sälen någonting illa, alla hundarna sprang till den andra valen sen.
isola:
Den såg ju inte sälen först. Sen ville den inte sälen någonting illa
Bara för att en inbrottstjuv vill sno din dator, betyder inte det instinktivt att han vill döda dig.
isola:
alla hundarna sprang till den andra valen sen.
Vilken andra jävla val?
Jonnybravo91:
Bara för att en inbrottstjuv vill sno din dator, betyder inte det instinktivt att han vill döda dig.
Inte samma sak.
Jonnybravo91:
Vilken andra jävla val?
Kolla igen på filmen. Har för mig att det fanns två djurkadaver.
Mja. Inte med hans röst, och när jag inte kan tyska.
tror det är ifrån en film jag sätt 🙂