tänkte bara säga att jag har läst hela tråden och jag tycker att du verkar vara världens gulligaste tjej. Din berättelse påminner mig lite om när jag blev kär i min nuvarande tjej. Vi spelade i samma basketlag och så blev vi väldigt nära vänner. Tillslut så pratade vi med varandra i telefon flera timmar varje kväll. Men ingen av oss hade varit tillsammans med någon tjej tidigare så vi var väldigt osäkra. Men en kväll så skulle jag sova hos henne. Vi låg i hennes säng och pratade till klockan tre på natten och sen så helt plötsligt kysste vi varandra. Och efter de så blev vi tillsammans, nu har vi varit tillsammans i snart två år och hon är de bästa som har hänt mig.
Jag tycker bara att du ska försöka bli bättre kompis med henne och sen se var de leder. Ring till henne om de är svårt att träffas på fritiden. Visa att du gillar henne och att du bryr dig om henne. och hitta inte på massa ursäkter varför ni inte skulle kunna bli tillsammans, typ, vad skulle alla andra tycka, tänk om hon inte är intresserad, mm. Jag håller tummara för dig, det här kommer gå bra!!
Tack, det var snällt sagt.
Vi pratar en del nästan varje kväll om det mesta, det är väldigt trevligt.
IfIOnlyKnew:
hitta inte på massa ursäkter varför ni inte skulle kunna bli tillsammans
Nej jag är väl rädd för vad andra skulle tycka och hur mina föräldrar skulle reagera.
Sen är det det att jag inte har varit i något förhållande med någon och jag är oskuld, jag vet nte men det kanske är en konstig tanke men jag känner att man kanske skulle bli av med oskulden innan, men jag vet inte . Jag är liksom aldrig ute å festa å liknande, eller jag ingen bjuder mig direkt heller så jag kommer inte i kontakt med så mycket folk.
Jag hade aldrig heller varit i något förhållande och jag var oskuld innan jag blev tillsammans med min tjej. vad är de som säger att du inte kan bli av med oskulden med henne?
Känns så bra för vi har blivit jättebra kompisar!
Och det känns som om det kan vara något mer än det på gång...
Lite spännande med uppföljning, trots att jag inte deltagit i tråden förut.
Fattar inte, det du skrev nu på slutet, att ni "blivit jättebra kompisar", är det alltså fotbollstjejen, eller klasskamraten?
Hur som helst, kul att det löser sig!
anonym200:
Känns så bra för vi har blivit jättebra kompisar!
Och det känns som om det kan vara något mer än det på gång...
Önskar dig all lycka! Så himla sött att läsa sånt här
Cowboy:
är det alltså fotbollstjejen, eller klasskamraten?
Det är klasskompisen, lyckan har nog dock vänt då hon pratade om en kille som hon börjat träffa, så jag vet inte
Svårt att tolka vad hon vill, för hon är inte så närgången med hennes andra kompisar...
Ajfan, lurigt det där.
Hur som helst, lycka till!
anonym200:
Man blir extra varm då hon tittar en i ögonen och liknande......
Skulle du kunna tänka dig att ha sex med en kille, men inte en tjej?
Du kanske är homoemotionell, då kan man bli kär i samma kön, men ändå inte vilja ha sex med det. Däremot kanske du vill kyssa henne, etc 🙂
Det är bara du som kan veta, vi kan inte bedöma dig, men experimentera lite, jag menar inte att du behöver gå in i något förhållande, men se vad du tänder mest på, etc. Tänk dig in i sexuella situationer och se vilka som du föredrar, och så.
va med en kille först, känns det nada så kan du börja tänka som du gör nu, jag tror vänskapen 🙂
shit vilken fantastiskt stund!
Var iväg en kväll och då såg jag henne. Hon var på ett ställe å sjöng och det vae väldigt mycket folk där, men trots detta så såg hon mig. Hon tittade ut över allt folk ochhennes blick fastnade på mig! hon log så fint och det såg ut som hon blev lite generad... vilken härlig känsla!
Tråden låst på grund av inaktivitet