Jag gillar en tjej som går i min klass och hon gillar mig. Jag skulle kunna vara tsm med henne. Men de problemet är att jag tycker att det är lite skämmigt i skolan om jag ska vara med henne. Jag tycker aldrig att det är skämmigt när vi är ensama men när vi är bland vänner så tycker jag att det är skämmigt. Jag undrar om jag kan få några tips på vad jag ska göra osv.
Vad skäms du över?? Du ska väl vara stolt över din flickvän???
adaq:
Vad skäms du över?? Du ska väl vara stolt över din flickvän???
Jag vet inte faktiskt :/
vem är det du undervärderar, henne eller dig själv?
Krisitan: Henne tror jag :/
okej. låter som om du bör se över varifrån skämkänslorna kommer ifrån, bryr du dig mkt om vad dina kompisar ska tycka och tänka om henne och isf har de uttryckt ngt?
seasaw:
okej. låter som om du bör se över varifrån skämkänslorna kommer ifrån, bryr du dig mkt om vad dina kompisar ska tycka och tänka om henne och isf har de uttryckt ngt?
Jag bryr inte så mycket om mina kompisar tycker men ibland kan det hända att jag bryr mig. Ibland kanske brukar dom säga vrf är du tsm med henne osv. :/ De kanske de som gör mig att tycka att det är skämmigt :/
Krisitan: Ibland kanske brukar dom säga vrf är du tsm med henne osv. :/ De kanske de som gör mig att tycka att det är skämmigt :/
låter som om det. ifrågasätt och säg ifrån om det inte känns okej. du ska ju göra det du vill och känner för <----- viktigt
seasaw:
låter som om det. ifrågasätt och säg ifrån om det inte känns okej. du ska ju göra det du vill och känner för <----- viktigt
Ok tack för tipset <3
du är isåfall tillsammans för att du gillar henne om dom säger så.. dom är troligen avundsjuka eller nåt
Krisitan:
Jag bryr inte så mycket om mina kompisar tycker men ibland kan det hända att jag bryr mig. Ibland kanske brukar dom säga vrf är du tsm med henne osv. :/ De kanske de som gör mig att tycka att det är skämmigt :/
Om de skulle påpeka någonting - säg ifrån. Var stark och låt inte dem driva med dig.