Aviseringar
Rensa alla

Kärlek


Ämnesstartare

okej asså jag skelar lite och jag stammar men jag vill ha en tjej som gillar mig  för de jag är inte perfekt.  och jag vill ha ett förhållande med en tjej som inte rasar asså jag vill att det ska hållas uppe är det svårt att vara tsm med en tjej länge? snälla ge mig tips o förslsg detta med förhållande och flickvän jag vill ha kärlekHjärta  Jag vill ha ett förhållande som är bra i grunden så man slipper bygga upp något att man bara kör

snälla hjälp fe mig tips råd Allting!!


   
Citera
Ämnesetiketter

ladda ned.jpg

One does not simply have a healthy relationship without en bra grund att bygga on.


   
SvaraCitera

Zak1.jpg


   
SvaraCitera

Svår fråga, men försök att hitta en tjej med samma intressen som du och som tidigare nämnts så är det viktigt att bygga en bra grund. Om det är äkta så är du redan perfekt i hennes ögon och det kommer inte att spela någon roll om du stammar eller skelar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym499:
Svår fråga, men försök att hitta en tjej med samma intressen som du och som tidigare nämnts så är det viktigt att bygga en bra grund. Om det är äkta så är du redan perfekt i hennes ögon och det kommer inte att spela någon roll om du stammar eller skelar. 

Tack som fan


   
SvaraCitera

Danneboi:

Tack som fan

Kul att kunna hjälpa till 🙂


   
SvaraCitera