Tjena,
Jag går i 7:an och är dödskär i en tjej i min klass (inte bara för att hon är snygg). Och jag har alltid tyckt att hon gillat mig också, iaf som kompis. Idag var jag med i ett direktsändningsprogram och hon stog bland alla andra och jublade som en galning utanför.
När jag kom hem, fick jag ett sms "hej due riktigt het!" Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, det blev "Du med.".
Sedan ringde några kompisar och skämtade typ "Glöm [tjejens namn] hon e min!" Dom hade tydligen tagit hennes mobil och sett smset. Och dom trodde att hon var kär i mig.
Nu sitter jag här, vad ska jag göra?
Tjejer, vad skulle ni vilja att en kille gjorde om ni var kär i honom och befann er i den här sitsen?
Trodde att kärlek inte existerade innan gymnasiet.
hahahah åh bilden
Tramp Pope:
och befann er i den här sitsen?
vad menar du?
men prata med henne då
OF 5:
men prata med henne då
Jag vet ju inte vad jag ska säga. Jag har aldrig haft en tjej, mer en nån kul grej i 6:an.
ser var det leder. vill du ha henne på seriöst så visa det, men var inte påhängsen.
pussa på henne
Tramp Pope:
hej due riktigt het!
Krama henne inte, hon kan bli gravid.
Gulligt.
Chilla bara. Det kommer nog naturligt.
vf bytte du bild
Vad kan man göra med en tjej i den här konstiga åldern? Bjuda på bio är för mycket, allt känns så konstigt.
Funderade inte på sånt där när jag gick i 7:an.. Men bio är väl inte för mycket? (:
Bell:
Funderade inte på sånt där när jag gick i 7:an.. Men bio är väl inte för mycket? (: