Tjena,
Jag går i 7:an och är dödskär i en tjej i min klass (inte bara för att hon är snygg). Och jag har alltid tyckt att hon gillat mig också, iaf som kompis. Idag var jag med i ett direktsändningsprogram och hon stog bland alla andra och jublade som en galning utanför.
  När jag kom hem, fick jag ett sms "hej due riktigt het!![[love]](/img/smilies/love.gif) " Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, det blev "Du med.
" Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, det blev "Du med.![[smile]](/img/smilies/smile.gif) ".
". 
  Sedan ringde några kompisar och skämtade typ "Glöm [tjejens namn] hon e min!![[mad]](/img/smilies/mad.gif) " Dom hade tydligen tagit hennes mobil och sett smset. Och dom trodde att hon var kär i mig.
" Dom hade tydligen tagit hennes mobil och sett smset. Och dom trodde att hon var kär i mig.
Nu sitter jag här, vad ska jag göra?
Tjejer, vad skulle ni vilja att en kille gjorde om ni var kär i honom och befann er i den här sitsen?
Trodde att kärlek inte existerade innan gymnasiet. ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
hahahah åh bilden![[love]](/img/smilies/love.gif)
Tramp Pope:
och befann er i den här sitsen?
vad menar du?
men prata med henne då
OF 5:
men prata med henne då
Jag vet ju inte vad jag ska säga. Jag har aldrig haft en tjej, mer en nån kul grej i 6:an.
ser var det leder. vill du ha henne på seriöst så visa det, men var inte påhängsen.
pussa på henne
Tramp Pope:
hej due riktigt het!
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Krama henne inte, hon kan bli gravid.
Gulligt.
Chilla bara. Det kommer nog naturligt.
vf bytte du bild ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Vad kan man göra med en tjej i den här konstiga åldern? Bjuda på bio är för mycket, allt känns så konstigt.
Funderade inte på sånt där när jag gick i 7:an.. Men bio är väl inte för mycket? (:
Bell:
Funderade inte på sånt där när jag gick i 7:an.. Men bio är väl inte för mycket? (: