Aviseringar
Rensa alla

kärleksproblem

Ämnesstartare

Träffade en kille för några veckor sedan, det hände spontant och vi snackade inte så mycket. 
Vi träffades en gång till en vecka senare och började sedan skriva med varandra, slutade med att vi skrev hela tiden och vi båda skrev att vi var intresserade av varandra.
Nu har det gått 1 månad sedan vi träffades sist och vi skriver knappt längre, han har slutat höra av sig vilket gör mig ledsen.
Igår frågade jag vad felet var å han svarade att jag hade konstigt beteende, innan tyckte han ej det.
Anledningen till varför han tycker jag e konstig är pga att han tar alla mina skämt seriöst, jag har förklarat flera gånger att han inte ska ta mina skämt seriöst.
Sedan förklarade jag att jag gillade honom å han gillar mig med, men ändå skrev han "Gonatt" å sedan skrev med andra.
Jag har slutat med mina skämt och gör allt för att han ska tycka jag e normal, har frågat om han vill tillbringa en helg med mig då vi aldrig har träffats själva eller snackat med varandra så mycket.
Problemet är nu att han aldrig skriver till mig längre, alltid jag som får skriva.
Vet inte hur jag ska göra, vill så gärna att det ska vara som det var innan.
Har frågat om han har någon annan på g, men han har ej det. Han säger bara att han gillar mig, men ändå hör han inte av sig :/ Hur ska en tjej vara för att man ska bli omtyckt, jag e mig själv hela tiden men ändå är jag inte tillräcklig. Vill inte leka svår som alla andra..

Citera

Gillar han inte dig som du är så är det antagligen not meant to be som fjollor säger

SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är nog inte intresserad 

SvaraCitera