Aviseringar
Rensa alla

Kärleksproblem

Ämnesstartare

Hur vet man när man ska släppa taget om någon när det inte fått något riktigt avslut? 

Citera
Ämnesstartare

paranoidkanske:
Hur vet man när man ska släppa taget om någon när det inte fått något riktigt avslut? 

Ni har inte pratat klart.

Du måste berätta hur du känner, och vad du vill göra.. Om du vill träffa personen, fråga om ni kan träffas och om hen känner att hen vill träffa dig med..

Är det ett nej så vet du garanterat att det inte funkar längre.

Det lättaste för dig är att känna efter själv ifall du vill fortsätta, och sedan berättar du ditt beslut för hen. 

Då kommer förmodligen hen berätta vad den känner för dig 😛

SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Ni har inte pratat klart.

Du måste berätta hur du känner, och vad du vill göra.. Om du vill träffa personen, fråga om ni kan träffas och om hen känner att hen vill träffa dig med..

Är det ett nej så vet du garanterat att det inte funkar längre.

Det lättaste för dig är att känna efter själv ifall du vill fortsätta, och sedan berättar du ditt beslut för hen. 

Då kommer förmodligen hen berätta vad den känner för dig 😛

Han är skitsvår att prata med, det har med tråden "Råd taack? :')" att göra. Läs den så kanske du förstår!

SvaraCitera

Om det inte känns bra och du inte vill reda ut det genom att kommunicera så finns det inget annat vettigt råd än att avsluta relationen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

paranoidkanske:

Han är skitsvår att prata med, det har med tråden "Råd taack? :')" att göra. Läs den så kanske du förstår!

Du får förmodligen komma på ett sätt att prata med honom, på. 

Hur ska ni annars kunna leva ett liv om du inte har möjlighet att prata med honom?

Våga ta steget! Om du bara blir ledsen av honom så kanske det inte är så bra att ni är tillsammans! Bara du kan avgöra sådanthär, ingen ska säga vad du ska göra men vi kan ge råd och tips, och tankeställare =)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg:
Om det inte känns bra och du inte vill reda ut det genom att kommunicera så finns det inget annat vettigt råd än att avsluta relationen.

Jag vill ju kommunicera med honom men det är han som är problemet eftersom han inte ger mig några svar

SvaraCitera

paranoidkanske:

Jag vill ju kommunicera med honom men det är han som är problemet eftersom han inte ger mig några svar

Då är det inte värt att lägga all energi på det förhållandet.

SvaraCitera