Hej alla fina!
Som ni läste på rubriken så är jag fast i ett kärleksproblem, och jag undrar om ni kunde hjälpa mig på något sätt?
Det är så att jag är så otroligt kär i en kille som vi kan kalla "Erik".
Erik är en sådan kille som är väldigt omtänksam och han ger komplimanger hela tiden till alla. Lite som en gentleman.
Jag tänker på honom dag och natt. Jag älskar honom så j*vla mycket.
När jag skrev med honom för någon dag sen visade sig att han var lika kär i mig. Nu tänker ni säket: "Men så bra! Vad är problemet?" Jo, när jag skrev med honom var jag med min bästa vän som vi kan kalla "Anna". Anna undrade vem jag skrev med och jag sa rakt ut att jag skriver med Erik. Efter ett tag skrev han att han älskar mig (!) och då såg Anna allt. Hon började bli mer och mer nedstämd för varje dag som gick. När jag frågade vad det var fick jag bara ett litet mummel till svar. "Nej, inget", "Jag mår bra".
Jag förstod direkt, Anna hade också känslor för Erik och det visade sig att jag hade rätt.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har så himla ont i magen och Anna bara gråter..
Snälla, har ni något tips på vad jag kan göra?
/ Katarina
🙁
jag hade nog kramat och umgåtts mycket med min bästa vän i det läget, förhoppningsvis kommer hon över det. ge det lite tid bara. hon kommer nog lyckas acceptera att ni gillar varandra, men det kan vara en god idé att inte "rub it in" om hon är så ledsen i nuläget.
tråkigt att det börjar så här, men det löser sig förhoppningsvis!
jag hade nog kramat och umgåtts mycket med min bästa vän i det läget, förhoppningsvis kommer hon över det. ge det lite tid bara. hon kommer nog lyckas acceptera att ni gillar varandra, men det kan vara en god idé att inte "rub it in" om hon är så ledsen i nuläget.
Det är tyvärr det jag är rädd för, att hon inte kommer att acceptera för det är nämligen så att hon har svårt att göra det. Tack ändå för hjälpen, mycket bra tips ❤
KattenKatarina:
Det är tyvärr det jag är rädd för, att hon inte kommer att acceptera för det är nämligen så att hon har svårt att göra det. Tack ändå för hjälpen, mycket bra tips ❤
hur lång tid har det gått?
+1
sinnessjuk uns:
hur lång tid har det gått?
Det känns som ett år men det har dock bara gått en vecka.
Anna är helt förkrossad nu..
Jag och Erik bestämde oss för att vi skulle bli ihop i smyg för att sen berätta för Anna (och alla andra) när hon hade kommit över Erik.
På nåt jävla vis fick Anna reda på det och säger att allt är mitt fel. Hon säger att "jag förstör henne för att göra mig lycklig".
Hon säger också att hon aldrig mått så dåligt + det enda hon gör är att lägga i sängen och gråta (vilket är sant).
Jag vet inte vad jag ska göra..
Jag mår så dåligt...
Jag har varit i ungefär samma sits, både i din och i Annas faktiskt.
Visste du att Anna gillade Erik på något sätt eller kom det som en total överraskning för dig? För om det var så att du inte visste och hon inte sa något, så har du ju inte gjort något fel över huvud taget. Du har ju handlat i god tro och du är väldigt kär i någon som är lika kär i dig tillbaka.
förstår att hon är ledsen men man kan ju inte rå för känslor. om du vill vara tillsammans med erik får du väl helt enkelt förklara att ingen av er menat att såra henne och sedan ge det lite tid. tror inte att det är en bra idé att gå bakom hennes rygg även om det är för att skona henne