puckoboll:
en orgasm spänner du ju bara en liten del av kroppen, hur mkt träning är det på en skala?
det är sant, tänkte inte så långt
men bränner man inte typ 1000 om inte mer under natten?
Blivande_japan:
palla bry sig typ..?
intressant ju, är du nya kebu?
detberorpå:
men bränner man inte typ 1000 om inte mer under natten?
haha nej, max 4-500
puckoboll:
haha nej, max 4-500
Åh, jag är sämst på det här aja, tack..
detberorpå:
Åh, jag är sämst på det här aja, tack..
ja men man ska ju lära sig ngt nytt varje dag
puckoboll:
ja men man ska ju lära sig ngt nytt varje dag
ja
Du bränner +-2 kcal vid en orgasm, inte ens de. Bara du sitter ner och gör inget bränner du ca 65 kcal i timmen, således om du bara sitter och softar hela dagen kommer du upp i ca 1600 kcal, din basalförbrunkning.
Inte en chans att en orgasm bränner 500 kcal
(=30 min springning i 12km/h)
DataM:
Du bränner +-2 kcal vid en orgasm, inte ens de. Bara du sitter ner och gör inget bränner du ca 65 kcal i timmen, således om du bara sitter och softar hela dagen kommer du upp i ca 1600 kcal, din basalförbrunkning.
det stog något med en 5 i en artikel :O!
Men du har nog rätt.. Tack!
Pulla för att det är skönt.
Motionera för att förbränna.
Du bränner inte ett skit av själva orgasmen utan av sexet (om du inte bara ligger och tar emot som en död fisk)
Harpyja:
ofta 300. En brud på Doktorerna tränade i en halvtimma och brände 200.
puckoboll:
typ 20 om du har tur
Lindblom:
Inte i närheten av 300 kcal enbart av en orgasm.
"Viste ni att om en tjej rör sig medans hon pullar (t.ex. stå upp med ena benet på sängen) så bränner hon över 300 kalorier per orgasm" Källa: www.gaybloggen.com
& nej, jag ger mig inte
hönzgoggel:
Du bränner inte ett skit av själva orgasmen utan av sexet (om du inte bara ligger och tar emot som en död fisk)
multibla orgasmer menar du? kan inte ens få såna, vad ja märkt..
"Viste ni att om en tjej rör sig medans hon pullar (t.ex. stå upp med ena benet på sängen) så bränner hon över 300 kalorier per orgasm" källa: gaybloggen.
stereo total:
Pulla för att det är skönt.
Motionera för att förbränna.
vill inte ha muskler + ja e för lat.
uppnår inte orgasm så ofta heller, då jag inte har tid.. ställde frågan för jag ville veta 😀
detberorpå:
"Viste ni att om en tjej rör sig medans hon pullar (t.ex. stå upp med ena benet på sängen) så bränner hon över 300 kalorier per orgasm"
källa: gaybloggen.com
www.gaybloggen.com
Och så lyssnar du på en kille som är som Kissie. Kolla upp vart han har fått det ifrån innan du skriver någonting för ett påstående från en fjortishora hjälper ingen.
detberorpå:
"Viste ni att om en tjej rör sig medans hon pullar (t.ex. stå upp med ena benet på sängen) så bränner hon över 300 kalorier per orgasm"
källa: gaybloggen.com
300 kalorier = 0,3 kcal. Man räknar innehållet i mat i kcal. Antingen menar dom de eller så är dom helt ute och cyklar.
300 kcal = 1h gång i en hastighet på 6,4 km/h. Då använder du Benen, kroppens näst största muskler...
Tråden låst på grund av inaktivitet