mediakatt:
Tycker fortfarande det låter lite knepigt, men tror dig och så.
handlar väll om att jag är skitvan att proppa i mig massor av skit. förut gick jag inte upp men nu har jag börjat gå upp utav bara sjutton, men kan ha och göra med att jag slutat med nikotin också
Lounge fact:
handlar väll om att jag är skitvan att proppa i mig massor av skit. förut gick jag inte upp men nu har jag börjat gå upp utav bara sjutton, men kan ha och göra med att jag slutat med nikotin också
Vana känns rimligt. Äter man regelbundet och nog mycket så bör man inte riktigt uppleva ett fysiskt behov av att äta energirik mat utöver det. Bra av dig att sluta med nikotin.
hejsajag:
vet, men fick bara cpångest
Det blir antagligen inte bättre då du antagligen kommer se siffran som stor och då blir det troligtvis ännu värre bara.
hejsajag:
Frukost: Två små rostmackor med smör & ost, ett litet glas oboy
Middag: En normalportion kasslergratäng, sallad, fetaost. vatten
Två delicatobollar och ett litet glas mjölk
Vad hände med lunchen? Det här är för lite mat.
micitic:
Vad hände med lunchen? Det här är för lite mat.
var ledig, så hann inte med det 😛
Knarko:
klart det kan
ändra dina tankar
sök hjälp för det (innan det är försent)
redan fått, blv friskförklarad för kanske en vecka sen, men det verkade ju inte hjälpa så jävla bra HAHA
hejsajag:
redan fått, blv friskförklarad för kanske en vecka sen, men det verkade ju inte hjälpa så jävla bra HAHA
sök hjälp igen då
1300.
Det spelar ingen roll vad du har tryckt i dig. Du äter som en fågel och det gör att du går upp i vikt oavsett. Kroppen ställer in sig på svältläge om den inte får tillräckligt med mat. Därför ska man äta ofta. Helst 5 gånger om dagen. 3 huvudmål, 2 mellanmål.
Det optimala är väl att äta ungefär lika mycket kalorier som man förbrukar så slipper man bli ett fetto.