är en fråga jag ställer mig efter att ha läst följande:
http://ungdomar.se/qa.php?qa_id=7137
tänker sluta läsa frågor och svar Dold text: började iofs idag nästan alla är så dumma att jag får huvudvärk :c
Han har startat en tråd om det med....
Dan_the_ironman:
Han har startat en tråd om det med....
ofta?
Alltså Ruben den loltomten. Älskar och hatar att han började med att svara "Hej Tarzan".
Blivande_japan:
ofta?
ja, han skrev att han skulle överleva på falukorv och gå runt i butiker och fråga efter jobb typ.
Fråga:
EYY!
Är det olagligt att släppa 200 ballonger från en ballkong?
Svar:
Hej där. Vilka lattjo frågor det dyker upp. Är det fest eller? Lika bra att swischa iväg ett svar: Ring polisen och kolla.
Vem blåser upp dem förresten? Glöm inte att släppa snöret så du inte seglar med.....
Hälsningar
Ruben
stereo total:
Alltså Ruben den loltomten. Älskar och hatar att han började med att svara "Hej Tarzan".
Dan_the_ironman:
ja, han skrev att han skulle överleva på falukorv och gå runt i butiker och fråga efter jobb typ.
jag gillar ruben!
retarderade 16-åringar eller kärlekens starka grepp........................ är frågan.
mopsen:
retarderade 16-åringar eller kärlekens starka grepp........................ är frågan.
fast verkar ju knappt som att han träffat tjejen när man läser
mopsen:
jag gillar ruben!
Blivande_japan:
fast verkar ju knappt som att han träffat tjejen när man läser
ser du... så kraftfull? å andra sidan kan kärleken och attraktionen vara så stark pga det att han ej träffat henne.
mopsen:
å andra sidan kan kärleken och attraktionen vara så stark pga det att han ej träffat henne.
Blivande_japan:
ser ironin i att jag skrev det.....................
mopsen:
ser ironin i att jag skrev det.....................
va?
Blivande_japan:
va?
tror att jag är en sådan person.