Notifications
Clear all

kan du?

patrick bateman:

säg ett av dina alternativa duar då?

riksdagsledamot för folkpartiet. som det ser ut just nu känns det dessvärre som det minst sannolika framtida jaget.

ReplyQuote

patrick bateman:

haha klart de gör. de är coola. kan sitta och inte göra nåt aslänge för att sedan göra en supersnabb move och krossa det mesta. haha gott! blir alltid lika glad när jag gittar nån ny som gillar den haha inte jag heller, hade vart askul. typ som att vara osynlig. måste vara nice haha ja jag tror det är 20 h/per. så jäkla coolt, de kan konsten att softa haha det är ju inte bra, verkligen. du fick till det hårt nu. får fortsätta på samma spår det är jag verkligen! därför jag tänkte på det. har t.ex. assvårt att välja vad jag ska äta, funderar i evigheter precis. man får smyga runt lite och studera och vaka över det som sker

Är de mysiga då tycker du?
Haha jaså? Finns ju miljontals som gillar den [surprised]
Men oja! Hade levt rövare med folk hela tiden. Fast... det hade inte varit kul att va det hela tiden ju, ensamt! [sad]
Nä det äre väl inte, ska ta tag i det! Tack du, ja jag ska göra mitt bästa! [bigsmile] Om du hjälper mig med att fortsätta på samma spår så kan jag hjälpa dig å välja mat haha [wink]

Men du.. det lät lite.. pedobear aktigt.. [wink]

ReplyQuote
Topic starter

Blivande_japan:

riksdagsledamot för folkpartiet. som det ser ut just nu känns det dessvärre som det minst sannolika framtida jaget.

haha coolt. why? kämpa!

ReplyQuote

patrick bateman:

haha coolt. why? kämpa!

har för mycket annat jag vill göra så orkar inte engagera mig helhjärtat inom politiken!

ReplyQuote

nej lol. mitt liv som 20-åring är inte alls som jag hade tänkt mig när jag var.. 15-18, så ah.

ReplyQuote
Topic starter

Kan ej se mig om ett år.. så nepp

ReplyQuote
Topic starter

Blivande_japan:

har för mycket annat jag vill göra så orkar inte engagera mig helhjärtat inom politiken!

get it. hoppas du får tid för det nångång då

honolulu:

nej lol. mitt liv som 20-åring är inte alls som jag hade tänkt mig när jag var.. 15-18, så ah.

hur tänkte du dig det då?

ReplyQuote

patrick bateman:

hur tänkte du dig det då?

visste inte vad jag skulle plugga, visste inte var jag skulle bo, visste inte hur jag skulle klara med mig med depression och ångest osv. idag pluggar jag det mest otippade, bor inte kvar i samma stad, mår mycket, mycket bättre. hade ju kunnat vara raka motsatsen. ett möte med en viss person ändrade allt, i princip.

det är svårt att säga men kan väl tänka mig att jag jobbar, har barn, man (eller fru? he he) och hus. sverige eller usa? kanske någon helt annanstans. kanske inte alls jobbar med det jag utbildar mig till idag. kanske forskar och undervisar i det. kanske öppnat eget. kanske gjort något av min hobby att fotografera. kanske mår asbra, kanske mår skitdåligt. kanske......... ja, möjligheterna är stora. :>

ReplyQuote
Topic starter

honolulu:

visste inte vad jag skulle plugga, visste inte var jag skulle bo, visste inte hur jag skulle klara med mig med depression och ångest osv. idag pluggar jag det mest otippade, bor inte kvar i samma stad, mår mycket, mycket bättre. hade ju kunnat vara raka motsatsen. ett möte med en viss person ändrade allt, i princip.

coolt. låter ju iaf som det blev bra. med tanke på att du mår bättre [smile]

blir dock väldigt sällan som man tänkt sig

haha okej. hoppas det händer nåt coolt i framtiden [bigsmile]

ReplyQuote

patrick bateman:

get it. hoppas du får tid för det nångång då

ja, annars hittar jag säkert något annat jag vill syssla med! [smile]

ReplyQuote
Topic starter

Blivande_japan:

ja, annars hittar jag säkert något annat jag vill syssla med!

tror jag säkert [smile]

ReplyQuote

patrick bateman:

haha okej. hoppas det händer nåt coolt i framtiden

är så jävla cool ändå så kanske o om de inte händer nåt cool så är ja så cool att min cool väger upp [cool][cool]

ReplyQuote
Topic starter

honolulu:

är så jävla cool ändå så kanske o om de inte händer nåt cool så är ja så cool att min cool väger upp

haha det låter bra det. önskar att alla kunde vara så coola [cute]

ReplyQuote
Topic starter

det går inte, är helt omjölkligt....

ReplyQuote